Burçlar Psikoloğa Gitse Ne Teşhis Konurdu?

384 20 20
                                    

♈Koç:Agresif Koç'lara öfke bozukluğu.

♉Boğa:Fazla sahiplenen Boğa'lara  othello sendromu.

Othello sendromu:Adını ünlü yazar William Shakespeare’in “Othello” adlı eserinden alan bu rahatsızlık, kişinin sevdiği birini hastalık derecesinde kıskanması durumu olarak ifade edilmektedir.

♊İkizler:Çift karakterli İkizler'e çoklu kişilik bozukluğu.

♋Yengeç:Fazla duygusal Yengeç'lere kronik depresyon.

Kronik depresyon:Kronik depresyonu olan kişiler yani distimik kişiler hayatlarının önemli bir bölümünde kronik olarak mutsuzluk yaşayan kişilerdir. Sürekli bir yorgunluktan şikayet ederler, uykuları düzensizdir. İştahlarında gözle görünür bir değişiklik olmayabilir ancak ne yediklerinden ne de yaptıklarından tam olarak zevk alabilirler.

♌Aslan:Benmerkezci Aslan'lara narsistik kişilik bozukluğu.

Narsistik kişilik bozukluğu bulunan kişiler, başkasının düşüncelerine ve isteklerine ilgisiz kalan kişilerdir. Kendini beğenmiş, başkalarının yaşattıklarına ve yaşadıklarına duyarsız kalan, sürekli olarak kendini ön plana çıkarmak isteyen kişiler narsistik olarak adlandırılır.

♍Başak:Takıntılı Başak'lara obsesif kompülsif kişilik bozukluğu.
Obsesif Kompülsif Kişilik Bozukluğu:İnsanları tekrarlanan düşünce ve davranışlar döngüsüne hapsederek kısıtlayan bir hastalıktır. Obsesif-kompülsif bozukluğu olan kişiler, kontrol edemedikleri yinelenen ve stres yaratan düşünceler, korkular veya görüntüler  (obsesyonlar) nedeniyle huzursuz olurlar.

♎Terazi:Kararsız Terazi'lere bipolar bozukluk.

Bipolar bozukluk:Maniden depresyona kadar uzanan ruh halindeki aşırı değişiklikler" olarak tanımlanır. 

♏Akrep:Kuşkucu Akrep'lere paranoid kişilik bozukluğu.

Paranoid kişilik bozukluğu bulunan kişiler sürekli şüphe içinde olan, tüm insanlara güvensizlik duyan özelliktedir. Çevresine düşmanca tavırlar sergiler, sürekli huzursuz ve kızgın yapılarıyla bilinirler. 

♐Yay:Abartılı tavırları olan Yay'lara histeri.

Histeri bulunan kişiler sürekli şüphe içinde olan, tüm insanlara güvensizlik duyan özelliktedir. Çevresine düşmanca tavırlar sergiler, sürekli huzursuz ve kızgın yapılarıyla bilinirler. 

Oğlak:Başarıya doymayan Oğlak'lara sınırda kişilik bozukluğu.

♒Kova:Zeki ama mesafeli Kova'lara asperger sendromu.

Asperger Sendromu sosyal etkileşimde zorluklar ve sınırlı, stereotipik ilgi ve etkinliklerle tanımlanan otistik spektrum bozukluklarından (OSB) biridir. AS diğer OSB'lerden dil ve bilişsel gelişimde genel bir gecikme olmamasıyla ayrılır.

♓Balık :Hayal gücü geniş olan Balık'lara   şizofreni.

♓Balık :Hayal gücü geniş olan Balık'lara   şizofreni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🐟DenizGven487🐟

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin