XLI.

1.5K 66 59
                                    

Czy wydarzy się coś u was dziwnego na rozpoczęciu roku szkolnego ?

~Percy~
Gdy będziecie już w klasie, przypadkiem wpadnie do Was Posejdon w przebraniu Shreka i zacznie śpiewać "I'm too sexy".

~Frank~
Frank tak się zestresuje nową szkołą, że podczas rozpoczęcia roku zmieni się w morsa i będzie ryczał jak osioł.

~Leo~

Strasznie boisz się myszy więc gdy takową zobaczyłaś w szkole. Zaczęłaś krzyczeć i rzucać w nią przeróżnymi rzeczami. Przy tym zniszczylaś całą salę .Gdy się okazalo, że to Leo specjalnie ją podłożył miałaś wielką chęć go zabić.

~Nico~

Hades jako dobry rodzic odprowadził Nico pod szkołę w kapciuszkach z My Little Pony, koszulce z tego samego i w za krótkich spodenkach. Na koniec go i Ciebie ucałował i na odchodne krzyknął, że gdy wrócicie będzie czekać na Was golonka z pyrkami.

~Jason~
J

ason chcąc zrobić dobre wejście. Na rozpoczęcie roku wleciał przez okno w stroju Superman'a i w kapciach z Barbie.


~Luke~
Wasza nauczycielka okaże się  potworem i chcąc ratować się rozwalicie całą szkołę.


~Ethan~

Nic dziwnego Was nie spotka na początek roku.
 
~

Will~
Gdy będziecie w szkole zaatakują Was wielkie misiożelki i by je pokonać będziesz musiała je zjeść.

/\~~~~~/\~~~~~/\
\/~~~~~\/~~~~~\/

Witajcie !!!
Jak tam po wakacjach ??
Co robiliście w tym czasie ??
Zmieniliście szkoły czy nadal jesteście tam gdzie wcześniej ???

Te pytania trochę mnie ciekawią, więc mam nadzieję, że mi odpowiecie.
A co do mnie nie wiem czy to Was ciekawi jeśli będziecie chcieli się dowiedzieć to napiszcie.

I bardzo, ale to bardzo Dziękuję za wszystkie wyświetlenia, gwiazdki i komentarze.

😄😄😄

Preferencje PJ i OH Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz