20 mini scary stories

92 5 2
                                    

1. Ξύπνησα από έναν ενοχλητικό συνεχόμενο θόρυβο, σαν κάποιος να χτυπούσε κάποιο αντικείμενο πάνω σε γυαλί. Στην αρχή νόμιζα ότι ο θόρυβος προέρχονταν από το παράθυρο. Όταν ανασηκώθηκα όμως, κατάλαβα ότι είχα κάνει λάθος. Ο θόρυβος προέρχονταν από τον καθρέπτη.

2. Το τελευταίο πράγμα που είδα ήταν η ώρα στο ξυπνητήρι, 12:07, λίγο πριν νιώσω τα μακριά νύχια του πλάσματος να χώνονται στο στήθος μου ενώ το άλλο του χέρι, μου έκλεινε το στόμα για να μην ακουστούν οι κραυγές μου. Ξύπνησα ανακουφισμένος. Ευτυχώς ήταν ένας ακόμη εφιάλτης. Το βλέμμα μου πήγε στο ρολόι. Έγραφε 12:07.. τότε άκουσα την πόρτα της ντουλάπας να ανοίγει πίσω μου.

3. Μεγαλώνοντας με γάτες και σκυλιά, συνήθισα τους ήχους που κάνουν όταν ξύνουν με τα νύχια τους την πόρτα του υπνοδωματίου μου τις ώρες που κοιμάμαι. Τώρα που ζω χωρίς ζώα όμως, αυτοί οι ήχοι ακούγονται πιο τρομακτικοί..

4. Όλο αυτό το καιρό που ζω μόνη μου σε αυτό το σπίτι, ορκίζομαι ότι έχω κλείσει περισσότερες πόρτες από όσες έχω ανοίξει..

5. Ένα κορίτσι άκουσε τη μαμά της να την καλεί να κατέβει στον κάτω όροφο. Την στιγμή που πάτησε το πόδι της στο πρώτο σκαλοπάτι, ένιωσε κάποιο χέρι να την τραβάει ξανά επάνω. Ήταν η μαμά της. «Το άκουσα και εγώ» της είπε.

6. Με ρώτησε γιατί ανάσαινα τόσο βαριά. Δεν το έκανα.

7. Η γυναίκα μου με ξύπνησε χθες το βράδυ για να μου πει ότι κάποιος είχε μπει στο σπίτι μας. Η γυναίκα μου δολοφονήθηκε από κάποιον που είχε εισβάλλει στο σπίτι μας πριν από 2 χρόνια.

8. Ξύπνησα όταν άκουσα από το ηχείο το μωρό να γελάει την ώρα που η γυναίκα μου του τραγουδούσε με σιγανή φωνή. Χαμογέλασα και άλλαξα πλευρό για να συνεχίσω τον ύπνο μου. Όπως άπλωνα το χέρι μου όμως, έπιασα το χέρι της γυναίκας μου.

9. Πάντα πίστευα ότι η γάτα μου έχει πρόβλημα. Κάθονταν εκεί, ακίνητη και με κοιτούσε επίμονα με τις ώρες. Μέχρι που κατάλαβα ότι δεν κοιτούσε έμενα. Κοιτούσε ακριβώς πίσω μου.  

10. Δεν υπάρχει τίποτα ποιο όμορφο, από το γέλιο ενός μωρού. Εκτός φυσικά και αν δεν υπάρχει μωρό στο σπίτι.

11. Έβλεπα ένα ευχάριστο όνειρο, όταν με ξύπνησε ένας ήχος από σφυρί. Άρχισα να ουρλιάζω μέσα στο ξύλινο φέρετρο αλλά ο ήχος από το σφυρί που κάρφωνε τις πρόκες κάλυπτε τις φωνές μου.

12. «Δεν μπορώ να κοιμηθώ» μου ψιθύρισε την ώρα που ξάπλωσε δίπλα μου στο κρεβάτι. Ξύπνησα παγωμένος κρατώντας στο χέρι μου το φόρεμα που φορούσε όταν την θάψαμε.

13. Πήγα να δω αν κοιμάται η κόρη μου. Δεν κοιμόνταν. Με κοίταξε και μου ψιθύρισε χαμηλόφωνα: «Μπαμπά, υπάρχει ένας μπαμπούλας κάτω από κρεβάτι μου». Για να την καθησυχάσω της είπα ότι θα κοιτάξω και αν υπάρχει θα τον διώξω. Έσκυψα, κοίταξα κάτω από το κρεβάτι και είδα την κόρη μου να μου λέει τρομαγμένη: «Μπαμπά, υπάρχει κάποιος ξαπλωμένος πάνω στο κρεβάτι μου.»

14. Μπαίνεις στο σπίτι, εξουθενωμένος μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά και έτοιμος για ένα μοναχικό χαλαρωτικό βράδυ. Ανοίγεις τη πόρτα, απλώνεις το χέρι στον διακόπτη για να ανοίξεις το φως αλλά ένα άλλο χέρι είναι ήδη εκεί.

15. Μιλούσα με τον φίλο μου στο Skype όταν με ρώτησε ποιο ήταν το κορίτσι με τα παράξενα ρούχα που στέκονταν πίσω μου.

16. Πήγε στον πάνω όροφο για να δει αν κοιμάται το παιδί της. Το παράθυρο ήταν ανοιχτό και το κρεβάτι του ήταν άδειο.

17. Μην φοβάστε τα τέρατα, απλά ψάξτε τα γύρω σας. Κοιτάξτε μήπως είναι αριστερά σας, δεξιά σας, κάτω από το κρεβάτι σας, πίσω από το κομοδίνο σας, στην ντουλάπα σας. Ποτέ όμως μην σηκώσετε το κεφάλι για να τα ψάξετε ψηλά, πάνω από το κεφάλι σας. Δεν τους αρέσει να τα βλέπουν.

18. Η κόρη μου δεν σταματάει να κλαίει και να ουρλιάζει όλη νύχτα. Έχω επισκεφθεί τον τάφο της για να της ζητήσω να σταματήσει, αλλά ούτε αυτό είχε αποτέλεσμα.

19. Μετά από μια κουραστική μέρα, μπήκα στο σπίτι μου και είδα τη γυναίκα μου να κάθεται στον καναπέ κρατώντας το παιδί μας. Δεν μπορώ να πω τι με τρόμαξε περισσότερο. Η εικόνα της νεκρής γυναίκας μου να κρατάει το αγέννητο παιδί μας ή η σκέψη ότι κάποιος διέρρηξε το σπίτι μου για να τους αφήσει να μπουν.

20. Υπήρχε μια φωτογραφία μου στο τηλέφωνό μου, την ώρα που κοιμάμαι. Το πρόβλημα όμως είναι ότι ζω μόνος μου.

creepy stories Where stories live. Discover now