«Η αδελφή μου λέει ότι η μαμά την σκότωσε. Η μαμά λέει ότι δεν έχω αδελφή»
«Ξεκινάω να χαϊδεύω τον γιο μου και μου λέει «Μπαμπάκα, δες κάτω από το κρεββάτι μου, έχει τέρατα.» Κοιτάζω από κάτω και βλέπω ένα παιδί, ολόιδιος ο γιος μου να μου ψιθυρίζει: «Μπαμπά, υπάρχει κάποιο τέρας πάνω στο κρεβάτι μου…»
«Χθες, οι γονείς μου, μου είπαν ότι ήμουν πολύ μεγάλος για να έχω φανταστικούς φίλους και έπρεπε να την αφήσω. Σήμερα το πρωί, βρήκαν το πτώμα της στον κήπο.»
«Δεν μπορώ να κουνηθώ, να αναπνεύσω, να μιλήσω ή να ακούσω, καθόλου! Αν ήξερα πως θα ήταν τόσο μοναχικά, θα είχα ζητήσει να με αποτεφρώσουν καλύτερα…»
«Ήμουν θαμμένος ζωντανός και ζοριζόμουν. Λίγος ο χώρος και ακόμα χειρότερα, δεν ήμουν μόνος μου…»
«Οι γιατροί είπαν στον ακρωτηριασμένο ασθενή, πως ίσως κάποιες φορές να νομίζει πως έχει ένα αόρατο πόδι. Κανείς δεν τον προετοίμασε όμως, για τις στιγμές που θα ένιωθε κρύα δάκτυλα να χαϊδεύουν το αόρατο χέρι του.»
«Με ξύπνησαν χτυπήματα σε γυαλί -νόμιζα πως ήταν παράθυρο. Όχι, ο ήχος ερχόταν πάλι από τον καθρέφτη.»
«Μα ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι; Γιατί μου λένε ότι έχω Αλτσχάιμερ;»
«12:07 ήταν η ώρα που έδειχνε το ρολόι μου, καθώς εκείνη με το ένα της χέρι πίεζε τα μακριά νύχια της στο στήθος μου και με το άλλο μου έκλεινε το στόμα, για να μην ακούγονται τα ουρλιαχτά μου. Ξύπνησα, σηκώθηκα, ανακουφισμένος πως ήταν όνειρο, αλλά όταν είδα το ρολόι να δείχνει 12:06, άνοιξε η πόρτα της ντουλάπας…»
«Μεγαλώνοντας με γάτες και σκυλιά, συνήθισα να τα ακούω να γρατζουνάνε την πόρτα μου ενώ κοιμάμαι. Σήμερα που ζω ολομόναχος, μου προκαλούν ανησυχία…»
«Η γυναίκα μου χθες το βράδυ, ξύπνησε για να μου πει πως είχε μπει ένας διαρρήκτης στο σπίτι. Πριν 2 χρόνια, είχε δολοφονηθεί, από έναν διαρρήκτη.»
«Ξύπνησα από τον ήχο του πομπού, από το δωμάτιο του μωρού -ακουγόταν μια φωνή, να νανουρίζει τον πρωτότοκο μωρό μου. Γύρισα πλευρό και αγκάλιασα τη γυναίκα μου, που κοιμόταν δίπλα μου.»
«Τίποτα δεν είναι τόσο γλυκό και όμορφο όσο το γέλιο ενός μωρού. Εκτός αν είναι ξημερώματα και είσαι μόνος στο σπίτι.»
«Καθόταν στο ράφι του κομοδίνου μου, με τα πιο άψυχα πορσελάνινα μάτια και το πιο όμορφο φόρεμα ροζ κούκλας που μπορούσα να βρω. Όλα για το νεκρογέννητο μωρό μου…»
«Ξύπνησα, κάτι δεν πήγαινε καλά -υπερβολική ησυχία έξω. Κοιτάω από το παράθυρο και βλέπω δεκάδες ανθρώπους ακίνητους, να κοιτάζουν ΕΜΕΝΑ.»
«Με κοιτάει εδώ και ώρες. Κάποιες στιγμές μπορώ να δω κομμάτια της αντανάκλασης του στον υπολογιστή μου, αλλά ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΩ να γυρίσω και να το κοιτάξω.»
«Μόλις είδα την αντανάκλασή μου. Μου έκλεινε το μάτι!»
«Όλα αυτά τα χρόνια ζω μόνος μου μέσα σε αυτό το σπίτι. Tο ορκίζομαι στο Θεό, τόσο καιρό, έχω κλείσει περισσότερες πόρτες από όσες έχω ανοίξει».
«Υπήρχε μια φωτογραφία του εαυτού μου να κοιμάται στο κινητό μου. Ζω μόνος μου.»
ΠΗΓΗ:rise
BẠN ĐANG ĐỌC
creepy stories
Bí ẩn / Giật gânΠρόκειται για μια σειρά από τρομακτικές ιστορίες. θα προσπαθήσω να ανεβάζω όσο πιο συχνά μπορώ. Όλες οι ιστορίες ( προειδοποιώ) είναι άνω τον 18 ετών. Οπότε συνεχίζεται με δική σας ευθύνη αν δεν έχετε συμπληρώσει ατα προαπαιτούμενα χρόνια. Ελπίζω...