Uite ! Zbori !?

418 1 3
                                    

Cand ce-a mai buna prietena a ta, numai crede in tine, atunci ce-i de facut? Sa o iei iar de la capat cu ea? Sau sa-i mai dai inca o sansa, ca sa vezi ca defapt nu avea nici un D-zeu, si ca trebuia sa o lasi acolo in lumea ei, unde totul e perfect si nu poti patii nimic. Asa credeau si zeitele A si R. Crede-au ca vor fii invincibile, si ca nimic nu le va putea distruge. Dar, se pare ca fencşuiul nu a fost de partea lor, si au cazut. A, pentru ca a crezut ca nimeni nu-si va da seama ca ea e super-invizibila care face orice ii sta in putinta si nimeni nu o vede, nu stie, si nu spune. Iar, R, pentru ca a crezut ca supararile ei continue din aproape orice cacat, ma vor face sa o iert din nou si din nou, de enşpe mii de ori. Dar, nu a fost sa fie asa, si ambele tabere au cazut la datorie. Nu ca ar fi depus ele ceva efort si munca fizica, din moment ce astepti ca mami si tati sa faca totu, iar " preşu' " de prieten sa-ti faca toate poftele si tu sa triumfezi, fara ca mancar sa fi ridicat un deget. Crunt nu? Vedeti printeselor, ca faceti bataturi si febra osoasa la deget. Vai, vai. Va tot cacati pe voi ca aia nu e buna, ca aia nu va convine, ca nu stiu si mai cate mofturi si fite. Aici nu suntem la emisiunea lui Ernest de pe Kanal D, mironositelor. Iar tu R, sa stii ca cu fitele, mofturile si supararile tale cam prea dese si din orice ce, iti va afecta orice relatie din viitor. Si stii de ce? Pentru ca, desi ma plictiseai cu telefoanele tale non-stop, te cunosc foarte bine. Si stiu ca esti materialista-duo, si ca vrei cadouri scumpe rau de tot. Iar, in aceea ce te priveste pe tine A, sa stii ca te intrepti cu pasi repezi catre psihiatru. Problema ta mintala, incepe sa cam putrezeasca, si nu-i prea recomandat sa stai in soare. Poate ca la cati va metrii, unde-i racoare..Nu-i asa ca suna tentant? Aveti grija, ca cu comportamentul asta a-l vostru de nici doi lei, ii pierdeti pe toti. Si degeaba faceti pe dracu-n patru, ca cu milioane, minciuni si vorbe frumoase, nu-i veti recastiga inapoi. Le veti arata pentru a doua oara, ca sunteti niste gunoaie alterate, care nu au ce cauta decat la gunoi. Asa ca, Suge-o A.R. ! Zilele voastre de printese, va sunt numarate.

Suck it! ( În studiu de prelucrare )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum