Numai exista noi.

227 2 2
                                    

Atunci cand minunatul tau iubit, partener, concubin sau cum vrei tu sa ii spui, se comporta ca dracu cu tine de parca nici nu va stiti de ceva vreme, nu e asa ca iti vine sa ii dau cu ceva in cap? Adica sa fim seriosi. Cum mortii matii te poti despartii prin sms, iar apoi sa o privesti in ochi ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Cum ma. Zi cum poti sa te uiti un ochii ei, sa vezi cum sufera si tot sa ii spui ca va despartiti, desii tu inca esti indecis si nu stii daca te vei mai impaca sau nu cu ea. Prin urmare : esti un mare cretin cu diploma. Si dupa ce ca i-ai dat papucii fara nici un fel de remuscari, te superi cand te intreaba unde esti, ce faci, cu cine, cat stai. Si cand nu te intreaba, zici ca nu ii pasa. Fraier cu diploma. Normal ca fata te intreaba si se intereseaza de tine , pentru ca ii pasa si pentru ca intre voi a fost ceva de durata care pentru ea conteaza. Ii dai mesaj din an in pasti, si o suni numai cand iti aduci aminte, iar cand te suna ea ii raspunzi rece. De ce, ma? De ce? Tu crezi ca e bine si ca vrei sa o protejezi? Atunci esti un mare fraier, ma! Cu astea, nu faci altceva decat sa o indepartezi pe fata de tine. Ca mai apoi sa "sara" in bratele altuia si sa te intrebi : de ce a facut-o. Vezi ca esti prost. Iti pare cumva rau pentru ce ai facut? Pentru simplul fapt ca i-ai rupt inimioara in doua, si totusi nu te intereseaza. Ca desii numai formati un cuplu, ea tot se intereseaza de tine, si nu a incetat sa ii mai pese macar o secunda. Tu esti atat de prost, incat nu iti dai seama ca ea inca m-ai are mesajele, pozele si filmarile cu voi doi, si atunci cand le priveste suspina. Dar, cum tu esti mega-ultra-prost, nu iti dai seama ca prin lucrul asta marunt o faci sa sufere si sa se indeparteze de tine, cu toate ca poate nu ai vrea, dar o faci. Ti-am captat cumva atentia? Te-am pus pe ganduri? Asta am si vrut. Acum o mai vrei departe de tine, dupa toate cate au fost intre voi? Daca tot esti indecis si nu stii ce vrei, da-mi voie sa iti spun ca : Nu ii scrii TU azi, ii scrie ALTU' maine. Asa ca, daca tot, tot nu vrei sa te mai impaci cu ea, dupa tot..esti un fraier. Si cand iti vei da seama ca ai pierdut-o definitiv, va fi mult, mult prea tarziu. Asa ca Suge-o, boule !

Suck it! ( În studiu de prelucrare )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum