Q&A

1.2K 18 10
                                    

Bună. :33 Am revenit cu Q&A-ul. Să începem. :)

Întrebări de la @OanaHoran19 :

1. Cum ai început să scrii cartea asta?

Păi... Totul a început când am început să citesc cărți în limba engleză și am dat peste 'Instagram'. Mi-a plăcut foarte mult. Mi s-a părut interesantă, așa că i-am cerut autoarei permisiunea de a o traduce. Am stat cu sufletul la gură două zile, iar apoi am început să o scriu. :)

2. Cartea preferată?

Am o grămadă. After de Anna Todd (am exemplarele publicate în limba română). Azi am terminat-o pe a patra și am început să plâng. Iar de pe Wattpad ar fi Cabina Telefonică, Aripi de ceară, Colegi de cameră, Hidden truth, The Accidental Skype Call, Hot messages - Larry Stylinson plus altele. :))

3. Ai un ship dintr-o carte?

Da :)). Hessa Forever. Și altele, dar nu îmi vin în minte. :))

4. Dacă ai scrie tu cartea ce ai schimba la ea?

Dacă aș scrie eu cartea, aș pune capitole nu doar cu postări, ci și cu conversații private sau capitole narate.

5. O să scrii și tu o carte de genul?

Eu aș vrea. :)) Ziceți-mi părerea voastră în comentarii. 

6. De ce ești așa fiștentă?

Nu știu? :))

Întrebări de la @--pietricica :

7. Vei mai traduce cărți?

După ce se va finaliza cartea asta și o voi traduce în totalitate, cred că da, dar autoarea nu dă semne că vrea să se oprească. :))

8. Te uiți la seriale? Dacă da care e preferatul tău?

Da, mă uit la o grămadă. Pretty little liars, The vampire diaries, True blood și am încercat și altele, dar le-am lăsat. :))

9. Te vezi având succes cu tradusul cărților?

Nu prea cred, fiindcă asta fac de plăcere. Îmi place foarte mult să vorbesc engleză și sunt fascinată de UK. Am și fost în Anglia. Mi-ar plăcea, dacă s-ar putea, să lucrez în domeniul ăsta, dar în rest sunt mulțumită că măcar am atâția cititori câți am acum. :))

10. Cum a reacționat autoarea când ți-a citit propunerea de a-i traduce cartea?

A fost ok, cred, fiindcă asta e prima carte pe care o traduc. A fost destul de simplu. Am întrebat-o, mi-a răspuns și i-am mulțumit. And that's all.

Întrebări de la @ElizaAvram:

11. Care e celebrity-crush-ul tău?

Cât am așteptat întrebarea asta. :))))) Să începem. Louis Tomlinson, Harry Styles, Niall Horan, Liam Payne, ZAYN. Mda... sunt o direcționeră înfocată.

12. Care e melodia ta preferată?

Toate de la One Direction plus ZAYN, toate de la Little Mix, câteva de la 5 Seconds of Summer, dar dacă te referi de la cea din prezent e Louis Tomlinson ft. Bebe Rexha - Back to You. O ador. ❤❤

Acesta a fost Q&A-ul. Dacă pe viitor mai vreți unul doar scrieți în comentarii. Mulțumesc pentru întrebări. :) -A.



INSTAGRAM |H.S.| FINALIZATĂ ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum