1.bölüm NEYDİ O?

568 24 4
                                    

GRACE

üzerime montumuda giyerek evden çıktım , bagaja giderken telefonumdan emma'ya mesaj atıyordum 'uykucu kalk hadi yoksa okula geç kalıcaksın ' hala uyuduğuna eminim . arabama bindim ve okula doğru yol almaya başladım .

okula geldiğimde emma! gelmiş ve çoktan bizimkilerle kaynaşmıştı . nasıl erken gelebilmişki ? bizimkilerin yanına giderken daha önce okulda hiç görmediğim bi araba (pardon buna araba denmez bu arabaysa benim mini cooper ' ım külüstür )  okulun bagajına park etti ve şimdi fark ettimde tek ben değil herkez!! o arabaya bakıyordu . içinden inen 4 kişi OMGT!! çok ama çok yakışıklıydılar 4 'üde esmer gibiydi ama en önlerindeki daha esmer ve hafif yana doğru diktiği saçlarıyla daha yakışıklıydı . onlara bakmayı kesip emma ve bizimkilerin yanına ilerledim

'' selam çocuklar '' '' grace ?'' '' efendim ?'' '' az önce gördüğümüz şeyler gerçekten insanmıydı ? vede bizim okuldalarmı ?'' '' görmüşsün ya işte '' açık olan ağzını kapatıp bana döndü sanırım onlardan fazlasıyla etkilenmişti  '' iyi tamam herneyse hadi sınıflara çıkalım'' '' bi dakka , sınıflara ?'' '' ilk dersimiz fizik dersi ve bildiğimiz gibi hoca ilk günde olsa ders işliyo sen ve ben fizik sınıfına drew ve alex çoğrafya sınıfına , isabella ve max ' de müzik dersine gidicekler '' '' ahh hayırr olamaz ilk günden fizik ile başlamak istemiyorum '' '' isteyip istemediğini sormuyolar canım hadi '' oflaya oflaya sınıfa çıktık ve yerlerimize geçtik  , geçen sene ki gibi oturmuştuk , emma ve ben yan yanaydık .

hoca içeri girdi ve direk söze başladı '' aramıza katılan yeni arkadaşlarınız olduğu için eskisi gibi oturamayacaksınız , bu yüzden ben sizin yerlerinizi düzenleyeceğim '' nee hayrrrr bunu duyunca emma yla birbirimize baktık ve daha sonra hocanın dışarıdan çağırdığı kişilere döndük . ohaa bunlar onlardı , o 4 daş bunlardı hocanın yanlarına geçtiler ve hepside birbirinden havalı duruyodu ,ben onların hepsini tek tek süzerken adımı ve adımın yanında bi ad daha duydum '' kai sen grace 'in yanına'' hangisinin adının kai olduğunu merak ederken o saçları harika olan daha koyu tenli çocuk yanıma geldi sınıftaki kızların kıskançtan deliye döndüklerine eminim . kai ' ye bakamıyordum uzaktan bakması kolaydı tabi şimdi yiyosa burda bak bide sen bi sus iç sen sen bi sus karışma hemen  . hoca emmayı hemen önümüze otutturdu ve yanınanda gurubun en uzunu olan adı chanyeol 'u otutturdu sınıfın kızları tamamen dönmüş kai ve chanyeol'a bakarken adının baekhyun olduğunu öğrendiğim çocuk benim arkama hocanın amacı ne lan böyle sizi bi arada oturtarak ,? yaaa iç ses bi dur sen  suho 'yuda yapışkan alice nin yanına oturttu şimdiden suho ya yazık  bencede .

derslerimiz bitmişti ve ben , drew ,emma ve alex eve gidiyorduk . arabayı drew kulanıyordu yanında ben arkadada emma ve alex oturuyordu. müzik dinlerken emma ve alex arkada kopmuş bi şekilde dans ediyolardı ( arabaın üstü açılabildiği için rahay hareken edebiliyolar.) ben ve drew ise önde olduğumuz için sadece ritim tutuyorduk . boş yolda ilerlerken bi anda kendi tarafımdan hızla geçen birşeyin etkisi ise korkmuştum ve bunu tek ben değik herkez görmüştü sanırım . drew arabayı durdurmuştu.  geçen şeyin ne olduğuna bakmak için arkamı dönmüştüm . bi kurda yada ayıya benziyordu ama ikiside olamayacak kadar büyüktü . peki neydi o ?

SELAMMM MİLET UMARIM BEĞENİRSİNİZ :) YENİ YAZMAYA BAŞLADIM VE BU BENİM İLK HİKAYEM . ŞİMDİDEN BEĞENENLERE TEŞEKKÜR EDERİM <3<3<3

SINIR: +3 BEĞENİ

KURTLAR AŞIK OLURMU ? (EXO-JUSTİN BİEBER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin