Ben Violet Bizim gezegenimizde herkesin bir sihir gücü vardır. Yani benim dünyamda herşey olabilir. Ben bir gün evden çıkmaya karar verince annem yanıma koştu. '' '' Kızım mağdem dışardasın o zaman şu çöpü atıver.Annemi onaylayıp çöpü atmaya gittim. Bir anda rüzgar çıktı.
Bizim gezegenimizde rüzgar çok büyük derecelere gelebilir. O kadar rüzgar olduki ağaçlar dan biri kopmak üzereydi. Hemen eve koştum montumu keşke giyseymişim. Herney se içeri girdim. Gözlerime inanamadım Her tarafta Kağıt parçaları var. Bir tanesini hemenkaptım.
Elementler Okulu Açılmıştır
Bu okulumuza sadece 17-16-18 ve 15 yaşındaki kişileri alıyoruz. Dün açılmış olan bu okulumuz isteyen herkesin gelmesini öneririz.
Violet gitmek istedi ama bir türlü okul nerde bulamadı. İnternete girip aradı. Ve sonunda buldu. Ama okul Yatılıydı. Ve Violet bunu bilmiyordu. Okulun önündeki nöbetçi herkesi kontrol ediyordu.Nedense herkesin elinde bavul vardı. Ve violet'in aklına ''Olamaz okul yatılıymış!''
Sihirli gücünü kulanarak çantasını hazırlamış ve geliyorduki. Sıra violete gelmişti.Nöbetçi''Bavulun nerde küçük hanım '' Burda dedi violet Nöbetçi''SIradaki!'' Okulun sahibi herkes istediği odaya geçebilir dedi. Bende 67 odadan birini seçtim yani 22 inci odayı seçtim. Benim oda arkadaşım olmasını hep istemiştim. Oda arkadaşım bir kız çıktı.Verucaydı adı'' Ben veruca senin adın nedir peki'' dedi Violet duymamazlıktan gelip odasındaki yatakta uykuya dalmıştı.
Bölümün sonuna gelelim.
198 Kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Okulu (Violet'in Hayatı)
RandomViolet adında bir kız Element okuluna yazılır. En başta minik bir macera . Büyük olaylar olurmu ben bilemem. İyi Okumalar...