'' 'Bölüm 2' ''

27 2 0
                                    

Ben uyandığım zaman Verucayı üstümde buldum. ''Ne yapıyorsun sen?! İn üstümden!''Veruca ''Ben sadece arkadaş olmak istiyordum.'' Böyle davranan birine hayır diyemeyeceğimi biliyordum. ''Tamam arkadaş olalım benim adım Violet''Veruca hemen cevap verdi.''Bende Veruca hadi 15 dakika sonra ders başlıyor.'' Bende onay layıp bir sınıfa girdik. Hoca 3-5 dakika sonra içeri girdi. Ders başladı . Hoca adını söyledi. ''Hepinize merhaba çocuklar Ben Dustie sizin Element öğretmeniniz olacağım.'' Şimdi herkes adını söylesin ve ardından okul kitaplarını dağıtıcam. Sonuşta 58 kişiyiz.'' Bir ders boyu hocamız kitap dağıttı. Tenefüs zili çalınca . Hoca  beni çağırdı.''Hey violet hadi gel bir takım sana açıklama yapacağım.'' Ben yanına yavaşca geldim kulağıma fısıldadı.''Yarın 48inci sınıfa gel.'' violet ''Neden peki?'' ''Seni sevdim ve annen benim en iyi arkadaşımdı.''...

Yemek zamanı gelmişti. Yemek yapan kişi erkekti. Oyuüzden yemekler okadar lezzetli ve besleyici değildi. 48inci sınıfa girdim burda sadece erkekler  vardı. İçimden geçirdim acaba yanlış sınıfamı geldim.Sonra aklıma geldi. Hocam yarın 48ci sınıfa gelin demişti. ''Bi hata yaptım galiba üzgünüm.''Dedim Ders sonra ermişti gece oluyordu. Bende odamı karıştırmışım meğer. Başka yataktamı uyudum hiç bir fikrim yoktu.Neyse uyudum uyandım. Keşke kağıttaki yazıları iyi okusaymışım. Meğer bir gün ders işleyen kişi yarın okula gitmezmiş. Bu harika bir heberdi yani benim için. Anladınızmı?


198 Kelime

Element Okulu (Violet'in Hayatı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin