4 μέρες για το σχολείο

183 40 45
                                    

Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες!

Τι κανετε?

Πριν αρχίσουμε θελω να πω καποια πραγματα.

Καταρχήν ευχαριστώ πολύ όσους διαβάζουν αυτο το βιβλιο. Καθε κεφαλαιο εχει πολλα reads και δεν το περίμενα να ειχε τοσα πολλα. Γενικότερα δεν περίμενα να εχει τετοια απήχηση.
Σας ευχαριστω πολυ.

Τωρα ας επιστρέψουμε στο θεμα μας.

Εμειναν τέσσερις μέρες για το σχολειο.

Θα αρχίσουν τα διαβάσματα σε λιγες μερες.
Αλλα μερικοί δυσκολεύονται στο διαβασμα.
Και εγω ειμαι εδω για να σας βοηθήσω.

Το σημερινο μας θεμα ειναι τρόποι διαβάσματος και το πως να διαβάζεται πιο ευκολα
Ας αρχισουμε

Ολα ειναι θεμα οργάνωσης.

Οταν θα πατε για σχολικά ψώνια αγοράστε ενα τετράδιο που σε αυτο θα γράφετε οτι εχετε να κανετε σε σχεση με το σχολειο. Δηλαδη μια εργασία στην Φυσικη, διαγώνισμα στα αρχαια κλπ

Τωρα οσο αναφορα το διαβασμα.
Πρώτον:Πρεπει να είστε σε ενα ήσυχο περιβάλλον. Ολα ξεκινάνε απο εκει. Αμα υπαρχει ησυχια στον χωρο τοτε ο εγκέφαλος συγκεντρώνεται πιο ευκολα. Ενω αμα υπαρχει φασαρία μπορει να απόδιοργανωθειτε.
Δεύτερον:Ο χωρος που διαβάζετε να ειναι τακτοποιημενος. Οταν ο χωρος ειναι τακτοποιημένος τοτε είμαστε και εμεις πιο ήρεμοι. Εαν ο χωρος ειναι ασυμμαζευτος τοτε δημιουργείτε μια αναστάτωση στον εγκέφαλο και έτσι δεν διαβάζεις ευκολα.
Τρίτον:Ο χωρος πρέπει να ειναι καλα φωτισμένος. Μπορειτε να εχετε ενα φως στο γραφειο σας ωστε να διαβάζετε πιο ευκολα.
Τέταρτον:Και η τελευταια λυση ειναι να βάλετε μουσική. Ομως πρεπει να ειναι μονο οργανα (instrumental music) γιατι αλλιως θα αποσπασετε την προσοχη σας.

Τα τετράδια μερικες φορες θα τα παίρνουν οι καθηγητές. Φροντίστε να είναι ολα οργανωμένα, σωστά και καθαρα γραμμένα. Οι καθηγητές θα το εκτιμήσουν αυτο.

Επισης στο τετράδιο που θα παρετε για να γράφετε τα μαθηματα που εχετε γράψτε στην πρωτη σελίδα το σίγουρο προγραμμα. Στην αρχη το πρόγραμμα θα ειναι διαφορετικό καθε μερα. Αλλα οταν θα σταθεροποιηθεί τοτε γράψτε το στην πρωτη σελιδα με ωραια και καθαρα γράμματα.

Αυτα είχα να πω.

Ελπιζω να φάνηκα χρήσιμη.

Αμα εχετε καμια ιδεα γράψτε την στα σχολια.

Πατηστε το 🌟 αστερακι

Και εμεις θα τα πουμε στο επομενο.

See yaaa aliensss!!! 👽👽👽

20 μέρες για το σχολείο Donde viven las historias. Descúbrelo ahora