Capitol 1-Brown!?

39 6 2
                                    

Miranda pov.
Peste o saptamana incepe liceul... Clasa a 9a... Ohh.. Daca o sa am prieteni abia astept.. :)
Eu: Suna cineva la usa!
Mama: Am primit o scrisoare,  draga!
Eu: Scrisoare?  Uu.. Ce scrie in ea?
Mama: zice ca e pentru tine..
Eu: pentru mine !? Mama,  eu nu primesc scrisori!  Suntem in sec.  21 !
Mama: Buna ziua! Datorita faptului ca Miranda Jesica Stone este o eleva cu note destul de bune. Va anuntam cu mare drag ca ea este admisa la liceul Brown . Strada N.B. nr. 23.
Eu: ce liceu e asta???  Eu nici nu am auzit de el!  Nu ma duc!  Eu merg la Hollis !
Mama:o sa caut pe net liceul asta. Spune in timp ce mergem spre computer.
Mama: e un liceu foarte bun!  Elevii au note mari!
Eu: nope.. HOLLIS!!
mama : de fapt... O sa mergi la Brown.. Pare un liceu mai bun..
Eu: ohh.. Mama..
Mama: asa faci! 
O sa merg la un liceu de care nici nu am auzit inainte... Minunat... Ohhhhh... 

Dupa o saptamana. ...

Andrew pov.
Si..începe liceul.. O doamne.. Nici macar nu stiu de ce ma duc la porcaria asta de liceu !

Ron pov.
Bun.. Deci azi ma imbrac elegant.. Prima zi de liceu!  Yey!! 

Miranda pov.
E o zi asaaa frumoasa... Ohh... Pe cine pacalesc,  e o zi oribila.. Incepe liceul iar afara plouă  cu  galeata.. Deja incepem prost!?!
Peste 1 ora plec la scoala.. Liceul asta este gigantic.. Merg la prima ora unde am stat total singura.. La cantina vad o fata cu niste ochelari tare ciudati . Fara sa imi dau seama vine langa mine.
Ea: buna!  Am observat ca te holbai la mine..
Eu: ăăă... Scuze,  nu mi.am dat seama... Imi plac ochelarii tai!
Ea: eu sunt Luna! 
Eu: Miranda!  Dar cine este baiatul ala in negru? Spun aratand spre un baiat ce arata familiar si ce statea singur la o masa.
Luna: este nou,  ca si tine! 
Eu: scuza.ma te rog! 
Ma duc si ma asez langa el.. Stiu cat de rău e sa stai singur as aca voi incerca sa ma imprietenesc cu el.
Andrew pov.
Dupa jumatate de ora de singuratate vad o fata ce se aseaza langa mine... E destul de ciudat findca am stat toata ziua singur.
Ea: eu sunt Miranda! :)
Eu: Andrew ma numesc.. Mersi ca.. Stii tu.. Stai aici..! 
Miranda: stiu cum e.. Vampirule! :)))
Eu: vampir? 
Ea: pai esti in negru cu un hanorac negru si abia de ti se vede fata.. Vampir! 
Eu : haha! 
Dupa pranz ,eu si Miranda aveam ora de sport asa ca am stat impreuna.
Miranda: uite,  baiatul ala! 
Eu: hah.. Saracul...!
Ea: haide sa l ajutam! 
Luna: eu nu vin..
Eu: haide,  Miranda!
Ajungem langa baiatul ce tocmai a fost atacat de niste colegi mai mari.. Cu muulte mingi..
Ron pov.
Si cand totul parea sa fie mai rău au aparut doua persoane.. O fata draguta si un baiat imbracat in negru .
Eu: Mm.. M... Multumesc mult! 
Ea: nu face nimic ! Eu sunt Miranda iar el e Andrew.
Eu: numele meu este Ronald! 
Andrew: de acum te numesti Ron pt mine;)
Miranda : Baieti,  vreti sa ne intalnim dupa ore?
Ron: eu m.am mutat aici.. Nu prea stiu orasul.
Andrew : ne intalnim in fata scolii??
Eu&Miranda: asa sa fie! 

Capitol nou azi :) byee

Mesajul scrisoriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum