Capitol 4 - Alan !

20 2 0
                                    

Eu: tu trebuie sa fi directorul...
El: da.. Sa zicem asa, in momentul ala se întoare cu fata carte noi si purta o masca total alba.  Nu imi place cum te porti,  Miranda! Cei de aici cred ca voi "veti schimba fata pamantului" insa eu nu cred acelaşi lucru. Nu vreau sa pareti mai superiori! 
Eu: Sincer, nici noi nu credem asta.. Deci imi pare Rau...eu dau sa plec insa el ma prinde de mana.  Cand s.a apropiat de mine am simtit ceva faminiar.
El: imi pare rau,  ok!?!  Gata!  De acum faceti parte din scoala de vraji Brown!  Dar nu scoateti vreun cuvintel in liceu ! De asta e interzis aici! 
Noi: Noooi!?!  Scoala de vraji!?!  Ce?!!? 
El: ati auzit bine,  acum iesiti din biroul meu! 
Baietii ies iar eu rămân cateva minute uitandu-ma la el. 
Eu: nu stiu cine esti dar voi afla!  Bine,  sunt sigura de asta !
Apoi plec.

Eu: Baieti..
Andrew : nu spune nimic.. Stim exact ce simti.. Ce e asta!?! 
Ron: se pare ca este o scoala de vraji..
O doamna : dragilor!  Acestea sunt baghetele voastre.
Noi le.am luat in maini.  Atunci o lumina oribitoare iese din baghete cand le atingem.  Efectul dureaza cateva secunde apoi dispare.
Eu privesc in jurul meu si vad copii la fel ca nou dar toti aveau baghetele foarte asemanatoare.  Ale noastre erau diferite,  cu un semn pe ele 🔆.
Eu: cred ca ar trebuii sa mergem pre casele noastre..
Ei: mda..
Noi plecam.
Pe drum spre acasa ma gandesc doar la ce s.a intamplat astazi.  Eram puţin speriata si pentru cireaza de pe tort mergeam singura la ora 00 pe o strada destul de intunecata... Perfect =l
Deodata simt o mana ce imi atinge umarul si ma intorc repede.
??? : Fugi! 
Eu: ce!?!
???: am zis sa fugi!  E periculos pe aici pentru o fetita...
Eu: in primul rand nu sunt o fetita si in al doilea rand te pot bate oricand!  Eu: Cine esti ?
Baiatul din fata mea isi da gluga unui hanorac jos si ma priveste direct in ochi eu facand acelasi lucru. Si el imi parea familiar si nu parea un tip oarecare de cartier..
El: numele meu este Alan...
Eu: nu pare a nume de baiat dur spun razand cand vad ca si el zambeste.  Eu sunt Miranda! 
El: Miranda.. Ce faci la ora asta pe aici.. De fapt stiu foarte bine ce faci. Vrajitoare.o!  Si eu sunt la Brown,  nu la liceul ala plictisitor numit Brown ci la cel de vraji :) .
Eu: ăăă... E cam tarziu ar trebui sa plec,  ne mai vedem,  Alan! 
Alan: te deranjeaza daca te insotesc pana acasa?
Eu: nu!  Chiar nu!  Oricum urma sa merg singura! 
El: super , papusa!  ;) spune incepand sa rada.
Ii dau o palma si incep si eu.
Cand  am ajuns Alan,  a plecat spre casa lui. A parut destul de dragut. 
Ajung,  intru in camera mea,  dus,  apoi ma trantesc in pat (mama e in tura de noapte) . Iau telefonul.  Wow..  Am primit 10apeluri de la Luna +vreo douazeci si ceva de mesaje..

O sa o sun inapoi ...mai tarziu... Spun cascand..
  

Imi pare foarte rău pentru greselile gramaticale! 

K,  gata si cu acest capitol,  sper ca ti.a placut si te rog foarte mult sa apesi pe acea steluta de jos (like)  ! Fiindca pe mine chiar m.ar ajuta foarte mult!  Mersi!  Capitol nou maine!  :) <3 byeeeee...

Mesajul scrisoriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum