Capitol 3-Wow

16 3 3
                                    

Si incep sa citesc:
           Copii.. Ma bucur ca ati acceptat sa veniti in aceasta scoala. Am stiut ca veti face asta...Sunteti niste copii ce vor reusi sa schimbe foarte multe in aceasta lume uriasa! Urcati la etajul 4 al liceului! 
Iar asta scria pe toate scrisorile.
Ron: nu putem merge.. Daca directorul isi da seama putem fi exmatriculati !
Andrew: da... Etajul ala e cam.. Ăăă... Interzis..
Eu: pe bune!?!  Renuntati? Bine.. Ma voi duce singura,  lasilor! 
Andrew : Miranda,  nu te putem lasa sa te duci singura spune apucandu.ma de mana.
Eu zambesc.
Eu: veniti?  Spun cumva foarte calma
Ron: bine ..am riscat mult azi..
Iesim din sala uitandu.ne in fiecare parte sa nu fie cineva si am intrat in liceu.
Eu: e deschis! 
Ron: înseamnă ca directorul e aici!
Andrew : uitaţi,  regulamentul scolii : nu este permisa vizitarea etajului 4! Acolo se afla biroul directorului iar cine intra acolo este exmatriculat!
Ron: ăă.. Haideti sa mergem odata! 
Eu: uu.. Cineva a prins curaj!  Radem si intram .
Andrew : voi nu va dati seama!?! E o capcana!  Directorul stie ca suntem aici! 
Eu: ...da.. Adica,  suntem curajosi ! Oricum pastrati scrisorile,  daca vrea sa ne exmatriculeze vom avea dovezi ca el ne.a chemat aici.
Ron: da,  haideti! 
Intream si urcam scarile pana la etajul 4 . In fata noastra vedem o singura usa prin gaurile careia se vedea multa lumina..
Eu: baieti.. Mi.e puţin frica.. Spun in soapta.
Andrew: e ok!  Suntem toti aici!  Spune la fel de incet .
Ron:acum!  La trei! 
Eu&Ron&Andrew:unu,  doi,  TREI!!!
Deschidem impreuna usa uriasa si ramanem cu gurile căscate pana cand o persoana s.a apropiat de noi si si.a spart paharul din mana apoi a venit mai aproape.
Ea: O zi buna! Tineri vrajitori! 
Noi: VRAJITORI!?!?!?!?!?!
eu: visez,  visez,  te rog spune.mi ca visez...
Ron: linişteste.te!  Am citit despre asta e uimitor!!!!! 
Andrew : da,  e wow...
In fata mea vedeam persoane de varsta noastra sau un pic mai mari stand la o masa ce cred ca avea 50 m.
Imbracati toti in culori asa cum citisem in cartile cu vrajitori si cu palarii gigantice in cap.
O doamna : directorul vrea sa va vorbeasca!  Urcati pe scari pentru a putea ajunge in biroul dansului! 
Noi dam din cap afirmativ puţin speriati si ne ducem catre biroul directorului. 
Ajungem si deschidem usa ...era o camera goala cu un birou si un scaun gigantic dupa care se auzi o voce groasa.
- Ma bucur ca ati venit.. Miranda,  Ronald si Andrew
Eu:...

Bye!  Maine cap nou,  scuze pt greseli,  byeeeee!!!

Mesajul scrisoriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum