Ağlıyordum hatta o evden nasıl çıktığımı bile bilmiyorum. Sadece hatırladığım tek şey; soğuk tenimde akan sıcak göz yaşlarımdı. Sahile yaklaşmıştım ve hava çok soğuktu,yaz olmasına rağmen hava gerçekten soğuktu ileride bir bank gördüm ve hemen oturdum. Düşünmeye başladım, Teyzem geldi aklıma hep sahilde dolaşırdık ama onu ne zaman düşünsem o adam geliyor aklıma. Annemi öldürdüğü yetmezmiş gibi birde teyzemi öldürdü! O gün keşke gitmeseydim yanına o canide öldürmezdi teyzemi! Teyzemi evinde ölü olarak gördüğüm yetmezmiş gibi birde teyzemi öldürüp, benim evimde intihar ediyor. Artık ne teyzeme gidebilirim nede kedi evime. O evin önünden geçmek dahi istemiyorum.Ve maalesef o adam benim babam. Annemi ve teyzemi öldürdüğü yetmezmiş gibi benim evimde intihar ediyor. Ben denize bakarak düşünürken yanımda birden bir kadın belirdi ve bana bakarak konuşmaya başladı "Bu kaçıncı kaybettiğin cennet?" diye sordu. Ben ise dona kaldım o an. Kadın ise bir cevap beklermiş gibi suratima bakıyordu ve konuştu "peki bir cevap vermiyor musun?". Diye sordu ben ise hâlâ suratına bakıyordum ve cevap verdim "nasıl yani?". Kadın güldü "boşver" dedi. "adım saye" dedi. Bense susma hakkımı kullandım. Bir süre sessizlik oldu. Kadina bakmak için döndüğümde kadın yoktu. Nasıl gittiğini anlamadım az önce yanımda oturuyordu, oysa sadece yarım saat dönmüştüm hiç bir şey anlamayarak ayağa kalkıp sahilde dolaşmaya başladım. Sahilde dolaşırken birden aklıma teyzem geldi. Ve anılarımızı hatırladım. Teyzemle birlikte bu sahile gelmiştik, neden geldiğimizi sormuştum teyzeme. O ise "madem benle duygularını paylaşmıyorsun ozaman denize at. Deniz kaldıramayacağı duyguları bulutlara yükler ve bulutlar seni temsil eder. Yani şöyle; sen ağladığında şimşekler çakar yağmur yağar." O sırada elime bir kağıt ve kalem tutuşturdu "hadi yaz" herşeyi yazıp denize attım ve dönüp teyzeme "ya kağıdım yırtılırsa" bana bakıp gülümsedi ve "ozaman bulutlara çoktan gitmiştir" Dedi. Bana birden bir rahatlık gelmişti kağıdı atınca. O güne tekrar dönmek isterdim ama öyle bir şansımın olamayacağını bildiğim için boşuna hayal kurmamalıyım. Sahilde dolaşırken balıkçıları gördüm ve yanlarına oturdum. Sohbet okadar yoğunduki sesimi duymadılar bende onları dinledim. Adam bir çocuktan söz ediyordu "Geçen bir çocuk gördüm teknenin üstünde uyuyor birden sinirlendim bağırdım. Çocukcağız korkudan yattığı yerden fırladı, sordum çocuğa kimsin, ne işin var burada, evin yokmu senin diye var dedi. Gitsene evine yavrucum gece soğuk olur buralar dedim. Çocuk yaşlı hasta bir annem var dedi git ozaman yanına dedim. Hastaneye kaldırdılar abi dedi babam bana sürekli vurmaya kalktığında engel olurdu beni hep korurdu dedi. Bu sefer işten atıldım diye azarlıyordu annemle ilgili birşey söyledi. Ne dedi dedim. Senin gibi annende bana muhtaç bıraksam geberip gideceksiniz dedi. Bende dayanamadım babama bağırmaya başladım annemin kalbi dayanamadı hemen hastaneye götürdüm. Ordada babam hastaneye almıyordu bu seferde eve almıyor alkolik ti zaten her gün içerdi. Neyse evde kalmasamda olur annemin iyi olduğunu öğrensem yeter ama onu bile yapamiyorum be abi dedi. Çocuga sordum annen hangi hastanede diye söyledi hastaneyi dedim benim kızım orada çalışıyor öğrenirim ben dedim havalara uçtu sevinçten çocukcağız. Annesinin kaldığı odayı öğrendim gittim baktım kadının durumu çok iyi. Çocuğun yanına gittim annenin durumu çok iyi, rahatı yerinde dedim çok sevindi çocukcağız. Abi çok teşekkür ederim dedi sallana sallana gitti ama çocuktaki sevinci görmeniz gerek " dedi. Adama "bende çok sevindim abi" dedim duymadı. Kalktım yanlarından dolaşmaya başladım. Hemen bir pansiyon bulamam gerekti. Biraz ilerledikten sonra bir pansiyon gördüm sanırım şansım döndü deyip içeri girdim. Boş oda varmı diye sordum. Adam kibar olmaya çalışarak "az önce verildi hanımefendi" diyip üzülmüş bir yüz ifadesiyle baktı. Şansım asla geri dönmeyecek diye söylenerek çıktım dışarı. Demek ki bu gecede banklarda yatacağım. Bir bank bulup uzandım.
Bank buz gibiydi ve uyunması çok zordu ama mecburdum. Zar zor da olsa uyumuştum sabah kalktığımda her yerim tutulmuştu ve sahilde olduğum için hava çok soğuktu. Ama eve'de gidemezdim en iyisi biraz dolaşsam iyi olur deniz havası iyi gelebilir. Saat daha sabahın 6 sı ve gerçekten çok soğuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFAMDAKİLER
Детектив / ТриллерBilge 15 yaşındayken babasının,annesini ve teyzesini öldürüp evlerinde intihar etmesinin ardından ağır psikolojik travmalar geçirmeye başladı. 18 yaşına gelen bilge, büyüdükçe travmaların artmasıyla birlikte çevresindeki insanlarıda tedirgin etmeye...