"soha rehat jom"
aku memandang sekilas siapa yang mengajak aku untuk pergi rehat ke kantin. tzuyu rupanya. kawan baik aku.
"jom" sahutku sepatah.
sesampai saja di kantin kami memilih makanan dan bayar. cari tempat dan makan.
selesai kami berdua makan , kami pun balik semula ke kelas. Dalam keriuhan di koridor tingkat 2 kami berjalan sampai disana kami melihat seorang lelaki dan perempuan bergaduh. ada yang kata perempuan tu paksa lelaki tu couple dengan dia padahal lelaki tu dah ada crush. lantaklah aku malas nak amik port bab cinta ni. sebab aku tak pernah merasakan alam percintaan walaupun sekarang aku berada di tingkatan 3.
alah, terpanjang pula huraian aku. maaf.
kami terus naik ke tingkat 3 , dimana kelas aku terletak.
sampai saja di hadapan kelas , aku melihat sekumpulan lelaki sedang mengelilingi meja aku. buat apa pulak diaorang ni. eh
"yah soha! ade seorang lelaki hanta surat ini pada kau , longlast ya. tak cerita kat kami pun" kata sehun sambil tersenyum senget. gila
"sejak bila aku couple ni beb"
"ini? apa dia?"
"lelaki tu syok sendiri mungkin , malas aku fikir."
aku terus mengambil surat itu lalu dibuka sampulnya. erm wanginya bau surat ni. pandai dia pikat hati aku. guna bau pun dah boleh buat aku jatuh cinta. huks takda makna nya.
"iloveyou kang soha
Sejak kali pertama saya lihat awak , awak sungguh menarik perhatian saya , wajah awak bagaikan bintang bintang yang bersinar dilangit pada waktu malam. Awak adalah bidadari saya. Maaf saya tak boleh nyanyi lagu fattahAmin. Bye. Muahhh."
from ; your sweetie.
to ; kang soha my lovely lady.--
what the heck , lady dia kata. damn punya jantan. ergh.
aku lipat semula surat tersebut dan masukkan nya di dalam poket ku. sayang dekat surat tu walaupun tak berharga dan bermakna sepenuhnya pada aku.
"KKRING"
masa untuk balik!
harini aku tak buka phone . nak study . kbye .
--
triple update mungkin? bye.
YOU ARE READING
"jangan cakap dia nak hantar voice dia lagi." *1 message from unknown* "oh damn! dia hantar" 'wattp