2| DÜNYA

112 4 5
                                    

-Ludo Star'ın mewniden başka bir boyut olan dünyaya gittiğini öğrenmişti-

-Marco'yu çok sevmişti. Ve kalıcak bir yer için marconun evini bulmuştu tabi marco bunu görünce şaşkınlıktan donakaldı. Marco'nun ailesi Star'a ısınmışlardı marco hala saçma bulsa da,marco bu gözkulak olma işinin biraz zor olduğunu fark etmişti bile. Gözlerinden ışın çıkaran köpekler,odasında delik oluşması, ve kafasında olan koca bir bulut...
Star marconun rahatsız olduğunu fark edince"ben kalıcak başka bir yer bulacağım"dedi ve gidecekken ludo geldi.
Star marco'nun dövüşebildiğini gördü ve birlikte ludoyu kendi boyutuna geri yolladılar.
Marco bir anda kararı değiştirdi ve Star'ın gitmemesini sağladı. Cips partisi yapıyorlardı ki kapı çaldı marco kapıyı açtı ve Star'ın mewnideki en yakın arkadaşı Uçan prenses boynuz kafa gelmişti.
Star marco'yu Boynuz kafaya tanıştırırken "Marco benim en yakın arkadaşım" demesiyle boynuz kafa bundan pek hoşnut olmadığını belli etmemeye çalışıyordu. Marcodan pek hoşlanmamış gibiydi ama bu starla vakit geçirmeyeceği anlamına gelmiyordu boyut makasını çıkarıp farklı boyutlara gittiler. O sırada boynuz kafanın peşinde birileri vardı.
boynuz kafa onları atari salonuna götürdü ve mızrak mızrağa oyununu marco ile birlikte oynadılar. Boynuz kafa Marcoyu o boyutta bıraktı. Ve star'a  yalan söyledi star bunu öğrenince küplere bindi ve Boynuz kafa başına gelecekleri bildiği halde marcoyu kurtarmaya gittiler ve star'ın güvenini tekrar kazandı. Boyut makasını Star'a verdi...
Kral boynuz kafa boynuz kafyı yakaladı
Boynuz kafa stara mewnideki hapishane olarak gördükleri yere gitmesi gerektiğini  söyledi ve star buna üzülmüştü ama marcoyu kurtardığı için çok sevinmişti sanırım marco ve boynuz kafanın arasındaki buzlar erimişti.
Star boyut makasıyla marconun cipslerini yemek için eve gittiler.

  Yeni bölümü en kısa sürede yazacağım💫
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum🌹🌹🌹

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Star Kötülere KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin