Hoi, ik ben Riley, mijn hele leven heb ik getraind om een aura guardian te worden. Nu ik dat ben wil ik graag anderen de weg van aura leren, daarom ben ik een klein schooltje gestard voor potentionele aura gardians met de leeftijd van 16 tot 18 jaar.
dit zijn mijn leerlingen:
Skye(16) ik wilde eigenlijk geen meisje aannemen omdat nog nooit een meisje een aura gardian is geweest maar naar het horen van haar achtergrond verhaal moest ik haar wel aannemen, ze is als baby in het bos gevonden samen met een baby riolu, ze zijn altijd al onafscheidelijk geweest. Skye kan het voelen als een pokemon in gevaar is en gaat dan instinctief helpen, zo is ze toen ze 6 was 8 meter hoog in een boom geklommen om een eevee die er niet meer uit durfde te redden. Toen ze 2 was was ze in de rivier gevallen toen ze weg was gelopen tijdens een wandeling, toen is ze gered door een wilde squirtel, dit kind heeft duidelijk een sterke band met pokemon.
Hildo(17) is een erg serieus kind hij traint hard en leert snel, hij heeft zijn lucario vanaf het ei opgevoed. Hij is degen die de meeste kans heeft om een aura guardian te worden
Rian (18) is een populair kind, zijn ouders zijn rijk en hij woont in een groot huis, hij heeft les gehad in verschillende martial arts, zijn huis heeft een enorme trainingsruimte, ik hoop dat de roem niet naar zijn hoofd is gestegen.
YOU ARE READING
aura accademie
FanfictionRiley is een aura gardian geworden en opent een school om potentiele aura gardians op te lijden