David: 112, care este urgența dumneavoastră?
...: Am un liliac în casă aaaaaaaaa
David: Voi trimite controlul animalelor, unde locuiți?
....: Pe strada Luca nr 23.
David: Ok, un echipaj va sosii în cel mai scurt timp.
Daniel: David! Ești liber, e gata tura ta las-o pe Lidia.
David: Bine șefu'. Bună Lidia!
Lidia: Bună...
Eu mergeam către casă. Mi-am făcut o salată Caesar și am aprins televizorul. După 3 ore m-am culcat.
Era dimineță, mi-am făcut niște musli cu lapte, apoi am deschis Porche-ul meu și am plecat la muncă.
Primul apel:
David: 112, care este urgența dumneavoastră?
....: Cineva încearcă să intre în casa mea!
David: Care este locația dumneavoastră trimitem un echipaj de poliție.
.....: INTRĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ a spart ușaaaaaaaa!!
David: Locația rapid!
.....: Cartier Lacului strada ojfuoajailsk gjlk gLKG GJ
*apel închis*
David: Daniel eu i-au mașina mă duc în urmărire, să i-a tura Lidia sau să stai tu șefu'.
Deschid mașina și plec în cartierul Lacului. Încarc Bereta-ul. Patrulez și mă uit de semne pe geam. Văd la un moment dat o ușă la o casă deschisă. Inaintez deschid ușa, și îmi apare o bătrânică în față.
Bătrânică: Ce căutați în casa mea?
David: Sunt polițist, pot face un mandat de percheziție!
Mă gândesc că poate e o greșeală. Dar ea mă lovește cu bastonul cu intenția de a da în cap , dar mă feresc. O pun la pământ.
David: Am nevoie de un echipaj de poliție în cartierul Lacului pe strada Nufăr nr 12.
Îi pun cătușele babei și eram convins că e complice, mă aventurez în casă cu pistolul și văd ușa beciului deschisă. Înaintez foarte ușor. Treptele scârțâiau ca într-un film horror.
....: ajutor.... ah
David: Ești bine ? Tipul care a intrat în casă mai e aici?
....: Daah, e tăcut ce ai in mana? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Se aude un fel de drujbă!
Alerg prin beci și când ajung văd victima tăiată în jumătate, o fată blondă de vreo 23 de ani. Un tip cu cagulă neagră pe față stătea cu drujba.
Țintesc spre picior, dar nu reușesc să trag, el sare pe mine, și drujba era la veo 20 cm de fața mea. Îi trag un picior în zona sensibilă, partea bună că era băiat. Mă rostogolesc și îl împușc de două ori în picior. Țipă, eu încerc să îi pun cătușele dar el se răsucește și mă doboară, mă lupt disperat cu el, părea că merge la sala pentru că avea o putere incerdibilă. Scoate un cuțit cu intenția de a mă înjunghia. Mă răsucesc iar. Și îi trag un glonț în stoamac.
Daniel coboară la subsol cu subofițerul Mihai.
Daniel: Ești bine David?
David: Am avut și zile mai bune.
Daniel: David ai grijă!
Tipul cu cagulă se întoarece spre mine cu cuțitul, dar eu îl răpun cu un glonț în cap.
Daniel: Nu-i nimic, a fost doar auto-apărare, mă ai martor pe mine și pe Mihai.
Mihai: Normal.
David: Sper că ați arestat bărtânica de sus nu?
Daniel: Care bătrânică
David: Fir-ar!
Ajung acasă, îmi fac un ceai de tei și deschid laptopul și pun un film de comedie. Aud niște pași în propria casă. Pistolul era în bucătărie. Rapid mă duc să îl i-au și văd fereastra deschisă și un bilet pe masă.
''O să regreți că mi-ai pus cătușele -bătrânica''
CITEȘTI
Apel de urgență
Mystery / ThrillerDavid este polițist, și preluează apelurile de la 112. Trece prin multe situații de viață și de moarte, și în mare parte se implică în ele.