Bu gün elementler okuluna başlayacağım annem bana orayı beyeneceğimi söyledi.Pardon kendimi tanıtmadım ben Cansu bu gün 18 yaşıma basacağım ailemle krallığımız olan Orinta'yı yönetiyoruz.Ama ben elementimi kullanabilmek için 1 yıl boyunca element okuluna gideceğim.
Ertesi gün:
Evet okulun ilk günü bu gün çok heyecanlıyım.
Okulda:
Elementimi öğrenmek için Prof liradan birinin yanına gittim adı Alara imiş.Evet şimdi eleştiri söylemek üzere....
OMG olamaz ben bir karanlığın meleği miyim.Onları duymuştum her 100 yılda bir elementler onu seçer her elementi kontrol edebilir.Vay canına benim takımım yokmuş. Ben aydınlığın şeytanını bulmalıymışım vah halime kim bilir nerededir.Prof.Alara:sen şimdilik aydınlık esinti takımındansın.
Ben başımla onaylayıp Aydınlığın esintisi takımının evine gittim ev sade ve hoştu anlaşılan siyah kapılı benim yanındaki beyaz kapılı ise Aydınlığın şeytanın odama geçmedim emin olmam gerek bir koltuğa geçtim çok sürmeden birileri geldi bu takımımdı.kızlar melek erkeklerse şeytandı.
İsimler:
Elena
Buse
Tuana
Aras
Pusat
Kağan
Vay isimleri çok güzel kızlarla odalara geçtik.Onlara Karanlığın Meleği olduğumu söyledim.
Güçleri
Elena:hava
Buse:su
Tuana:ateş
Erklerde ise
Aras:hava
Pusat:su
Kağan:ateş
O gece kızlarla pijama partisi verdik eğlenceliydi sonra ben sızdım tabiki.😴
Herşey dahil 180 kelime byy.