,,Nemôžeme tam ísť len tak bez nejakého plánu". Henry nesúhlasne krútil hlavou nad Triou. Ona pregúľala očami. ,,Sme dvaja, dostaneme sa do zámku a vyslobodíme mamu a hotovo". Vyslovila suverénne.
,,Len, že si zabudla na jeden malý detail,že v celom kráľovstve sú stráže a to skoro na každej chodbe". Pripomenul Henry. Tria sa už vážne naštvala, že neverí jej schopnostiam ktoré sú podľa jej skromného názoru lepšie ako schopnosti stráži.
,,Prestaň ma už konečne podceňovať!". Skríkla Tria a zodvihla sa zo zelenej lúky plnej kvetov, na ktorej sa usadili, aby si urobili pauzu predtým než pôjdu do kráľovstva. Namosúrene sa začala prechádzať ako vždy, keď ju niekto vytočil. Jej hnedé šaty jej viali v jemnom vetre.
,,Musíš pochopiť, že je potrebné vymyslieť plán aby sme neskončili zo zoťatou hlavou". Stál si Henry za svojim a ďalej si obzeral krásne červené jablko, na ktoré sa mu zbiehali slinky už dobrých desať minút, ale vďaka Trii ktorá je posadnutá tým, že len tak vojde do paláca z neho nemohol ani kúsok odhryznúť. Namiesto toho ju od tej hlúposti odhovára.
,,Pozri sa. Na začiatku som mala stratégiu a pozri ako to dopadlo. Mám na krku teba a všetko mi zakazuješ ako nejakému dievčatku čo má štyri roky"! Hneď ako to vyslovila to veľmi oľutovala. Henryho mala rada a k tomu bola rada, že nieje sama ako doteraz.
Henry očervenel v tvári. Tak ja sa jej tu snažím zachrániť život a ona toto! Byť dobrý je asi fakt na figu! Len sa tu strápňujem!
,,Asi bude lepšie ak ti nebudem zaťažovať krk a nechám ťa aby si sa zabila!". Tria sklopila hlavu dole a začala sa hrať s pramienkom svojich čiernych vlasov. Cítila hanbu, že povedala takú sprostosť. No priznať si chybu a ospravedlniť sa bolo pre ňu veľké sústo pre jej hrdosť.
Henry sa pobral preč nazlostený ako nikdy predtým. Dostal sa na cestičku, ktorá bola vytvorená štrkom a zlostne odkopával jeden kameň za druhým. Myslel si, že s Triou to bude iné ako s Violett, ale baby boli asi všetky rovnaké. Panovačné,nervózne a naivné. Henry došiel k veľkému stromu a oprel sa o kmeň. Už nebol na štrkovej ceste.
Spomenul si na jablko, ktoré nechal na lúke a zanadával. Kôli nej som ešte aj hladný! Sadol si na zem. Do oka mu udrel malí konárik. Zobral ho do ruky a v drobnom piesku kreslil obrázky. Postupne zistil, že vie nakresliť celý Storybrooke. Chýbal mu Storybrooke aj ľudia v ňom. Stále si však nespomenul čo sa stalo predtým, než sa ocitol tu. Snažil sa spomenúť si, ale iba ho rozbolela hlava. Nakoniec Henry zaspal.
,,Henry,čo ťa ku mne privádza ?". Spýtal sa Gold a ďalej pracoval akoby nič. ,,Chcem niekoho zachrániť". Povedal odvážne Henry. Ved išlo o život jeho mamy. ,,Vyzerám snad ja ako nejaký superhrdina" ? Zasmial sa jeho požiadavke Gold.
,,Viem, že to dokážete". Trval na svojom. Gold sa na neho konečne pozrel. ,,Povedz mi viac". Vyzval ho Gold. ,,Moja mama zomiera". ,,Regina". Povedal Gold. Henry ostal zaskočený. ,,Odkiaľ viete,že Regina?".
,,Henry, myslím, že zabúdaš na fakt,že som temný". Poznamenal a Henrymu to doťuklo. ,,Dá sa jej pomôcť ?" Pýtal sa Henry s nádejou. ,,Jeden spôsob by tu bol, ale jeho cena je vysoká."
,,Povedzte mi ako ju zachránim." Povedal Henry a tváril sa akoby tu vetu o vysokej cene prepočul. ,,Pomocou kliatby tu šanca je."
Henry sa strhol. Na čele zacítil kvapôčky potu. Rýchlo sa postavil. Takže za toto všetko mohla kliatba ktorú som chcel ? A aká bola teda cena ? Prečo by som chcel toto ?
,,Si v poriadku Henry ?". Ozval si pri ňom hlas. Henry sa otočil a neďaleko stála aj s jablkom Tria. Pristúpila k nemu a podávala jablko. ,,zabudol si ho tam, tak som ti ho doniesla. Asi si hladný". Henry jablko prijal a premeriaval si Triu. O čo jej zas ide ? Išlo mu hlavou.
Začala sa hrať s pramienkami vlasov a bolo vidno že je nervózna. ,,Vieš Henry asi si mal pravdu stým planom". že vraj asi! Hromžil v hlave Henry. ,,mala som to naozaj premyslieť ale vieš keby tam bola tvoja mama tak.." Je tam moja babka, tak v čom je rozdiel ?! Jeho hlava mala výstižne odpovede ale nemohol ich povedať nahlas. ,,tiež by si chcel svoju mamu čím skôr zachrániť..". Henry ju prerušil. ,,Fajn chápem to čo tak povedať prepáč?". Navrhol jej kratšiu verziu.
,,To som nechcela povedať". Odsekla. ,,len som chcela uznať že máš pravdu". Povedala namosúrene.
Ta baba je fakt nepoučiteľná! Henry sa tiež naštval. ,,Zbohom!" Odsekol jej a pobral sa k štrkovej ceste ktorá viedla boh vie kam, ale to ho teraz netrápilo.
Henry sa pobral preč a Tria pri strome osamela. Do jej modrých očí sa tisli slzy. Prečo sa dopekla neviem ospravedlniť ? Potom si všimla obrázky nakreslené v piesku. Chvíľu nevedela čo to je. Potom jej to došlo. Je to mapa. Navštívila už veľa miest ale na takéto miesto ešte nenarazila.
Započula blížiace sa kroky. Z cesty sa vynoril Henry. Trii podskočilo srdce. ,,Ty si sa vrátil?". Na tvári sa jej objavil úsmev. ,,Niečo som zabudol zmazať". Odsekol a úsmev hneď zvädol a vystriedali ho slzy.
Henry začal mazať obrázky. Nechápala prečo. Domazal to a chystal sa znova odísť. Chytila ho za ruku. ,,Prepáč. Veľmi ma mrzí, že som sa správala zle a povedala škaredé veci". Henry sa otočil a na tvári mu hral jemný úsmev. Už ani neveril že to urobí. Tria ho objala. Henry ostal príjemné prekvapený a objatie jej opätoval. ,,Toto si váž. Ešte nikomu som sa neospravedlnila". Zasmiala sa a Henry s ňou.
,,Tak ideme teda vymýšľať ten plán?". Spýtala sa s úsmevom Tria keď sa prestali objímať a sadli si pod strom. ,,Jasné a teraz už žiadne hlúposti". Obaja sa zasmiali.
,,Myslím si, že budeme potrebovať posily. Poznáš niekoho kto neznáša kráľovnú rovnako ako ty?"Spýtal sa Henry. Tria sa uškrnula. ,,Myslím že takých ľudí bude dosť".
,,Takže nám stačí presvedčiť ich aby šli s nami". Dedukoval Henry. ,,Myslím že to nebude až taký problém". Usmiala sa. ,,Pôjdeme ich presvedčiť hneď". Zvolala tria a ťahala ho za sebou do časti lesa kde ešte nebol.
Došli k malému bunkru v kmeni stromu. ,,Tak tu teda bývam". Objasnila mu Tria. Zohla sa na zem a pomaly vošla do bunkru. ,,Príď aj ty". Zavolala naňho. Henry sa najprv obával či sa tam zmestí, ale nakoniec sa aj on zohol na zem a vošiel k nej. Boli tam dosť na tesno a pri svojej hlave cítil jej dych.
,,Veľa miesta tu nieje aspoň sa zahrejeme". Zasmiala sa. Vytiahla akúsi píšťalku v tvare ktorý nevedel Henry určiť. Zapískala. Vyšli von na pokyn Trii a zjavila sa pred nimi modrá víla. Usmiala sa ale potom zbadala Henryho a zneistela.
,,Potrebuješ niečo Tria ?". Neisto sa usmiala. ,,To veru potrebujem. Chceme sa dostať do hradu Zlej kráľovnej. Pomôžeš nám svojimi kúzlami aby sme sa tam dostali ?". Nevinne sa usmiala Tria.
,,To je veľmi riskantné Tria. Sľúbila som tvojej matke, že sa o teba postarám. Nemôžem ťa vystaviť takému riziku." Povedala víla a Tria zostala sklamaná. Nikdy by nepovedala ,že jej víla nesplní želanie.
,,Prosím. Sľubujem, že to mame na teba nepoviem". Skúšala. ,,Je mi to ľúto. Ja slovo držím". Dopovedala a odletela. ,,dopekla!" Zanadávala. ,,Ešte je tu druhá možnosť". Henry sa na ňu pozrel v očakávaní. ,,Hor sa za trpaslíkmi".
YOU ARE READING
Kliatba
FanfictionJeden deň. Jedna chvíľa. Jedno rozhodnutie. Jedna kliatba. Už nič nebude ako predtým! Ff na Once upon a time Cover: Vani1313