Parę lat później
- Chanyeol do cholery! Oddaj moją bluzkę!- krzyczałem na całe mieszkanie. Ten wielkolud zajumał mi moją ukochaną, różową bluzeczkę! Jak tak można?!
- Nie oddam!- odkrzyczał, wbiegając do jakiegoś pokoju. Wprowadziliśmy się tu dopiero wczoraj, a już są problemy!
Może wytłumaczę wam, w jakiej sytuacji się znajdujemy.
Dokładnie cztery lata temu, dnia pierwszego kwietnia Park Chanyeol zabrał mnie na randkę. Wtedy również tak bardzo oficjalnie staliśmy się parą. Aczkolwiek najpierw jego ''będziesz moim chłopakiem?'' wziąłem za żart i zacząłem się śmiać, ale Chan powiedział, że to nie żart, tylko na serio, no a ja głupi się zgodziłem.
Czemu głupi?
Gdyż iż ponieważ szanowny Park Yoda Chan-Yeol to największe dziecko na tej planecie.
Kocham go bardzo, ale nawet moja mama stwierdziła, że nie musimy sobie kombinować dziecka, bo Yeol i tak będzie bardziej dziecinny. Najlepsze jest to, że on jest tego świadomy. Brak mi słów na jego tępotę i głupotę, którą pokazuje w tym momencie, w sensie zabieranie ubrać, chociaż bardziej upodobał sobie zabieranie mi telefonu, bo chce wiedzieć z kim piszę. Bywa strasznie zazdrosny, co doprowadza mnie do szału. Czuje się czasami, jakbym nie mógł nic robić, przed konsultacją z nim. Naprawdę!
Nie rozumiem jego podejścia do życia, lecz nie chciałbym go zmienić. Szczerze mówiąc, imponuje mi jego zaborczość i takie tam.. ale w nasze życie łóżkowe nie wnikajcie, okej?
Wracając do sytuacji, Chan znając życie, nie odda mi tej koszulki, więc poszedłem po inną. Tak się przechytrza duże dziecko hehe..
W sumie to oprócz tego, że razem mieszkamy, dużo się nie zmieniło. Spędzamy dużo czasu z Sehunem i Jonginem. Śmiesznie się patrzy na nich, trochę jak kabaret. Oh często bije Kai'a i to wygląda przekomicznie, ale widać, że się kochają i życzę im jak najlepiej. Tak jak sobie i Channie'mu..
Z wyrazami szacunku, do wszystkich, którzy to czytają~
Byun Baek Hyun~
Hehe już niedługo Park Baek Hyun- ChanChan
A więc nastała ta chwila, w której żegnamy się z tym opowiadaniem!
*pewnie nikt nie będzie tęskniłXD*
Chciałam Wam z całego serca podziękować za wszystkie wyświetlenia pod tym ff! Nie spodziewałam się takiej ilości hehe.
W sumie to ja nie wiem, co tu napisać, więc może po prostu zaproszę Was nam mój profil, gdzie będę wznawiać pisanie One Shot'ów!
Możecie tutaj podać mi propozycje paringów (niestety, albo stety przyjmuje TYLKO te z EXO, w ostateczności coś z BTS, bo jest mi to najłatwiej pisać) i propozycje fabuł!
A więc (XD) żegnam się już z Wami moje Aniołki!
Do następnego! Bau~~
~ LAAww
(*ekhm* to całe opowiadanie nie miało sensu, no cóż *ekhm*)
CZYTASZ
☘ Internet Friends 🌵 ChanBaek ☘ 📌
FanfictionTaki chat pisany z nudy😂 Zapraszam!🌵 • ChanBaek, SeKai/KaiHun •