nine

74 8 2
                                    

Yaptığım plana güzelce baktım...
Bir videoda o 3 kızın geçmişindeki iğrençlikleri toplayıp video yaptım... Yarın konferans salonunda herkes izleyecek. Herneyse şimdi önemli olan konumuz Kyoto. Ona herşeyi söylemem lazım..

Okulda onu aradım ve sonunda onu bulmuştum.
Arkasından koşarak "Kyoto!" Diye bağırdım . Arkasını döndü

"S-siz kimsiniz?"

"Tanrım, tanımamazlıktan gelme benim işte"

"Sizi tanımıyorum" diyip tam gidecekken kolunu tuttum.

"Sana söylemem gereken şeyler var"

Ne kadar bağırsada ben bileklerini tutup onla konuşmayı planlıyordum.

。。。。。。。。。kyoto'dan

"ya ! Sana diyorum bırak beni beyinsiz kafa!"

"Sen kendini ne sanıyorsun da beni istediğin yere zorla götürüyorsun?!"

"Seni göt herif, dediklerimi duyuyor musun sen?!"

Durduğunda, arkasına dönerek "evet duyuyorum ve şimdi beni dinlemen lazım"

"Hıh dinleyecekmişim onu.." diyerek mırıldandım.

"Bak biliyorum , bana çok kızgınsın ama senin iyiliğin ve alamadığın intikam için o kızlardan biriyle sevgili oldum. Seni üzdüğüm için içim parçalansa da ,senin mutluluğun için intikamımı iyice düzenledim. Yarın herkes öğrenecek , alamadığın intikamını alacağız birlikte "

Ciddi miydi bu?!

"Hıh , belki yalan söylüyorsun nereden bileceğim?"

"Yarın olacakları bekle o zaman" diyerek göz kırptı ..

YARIN

Gözlerimi heyecanla açtım . VOAH ! SAAT TAM 7:30! İLK DEFA ERKEN KALKTIM !

Mutlulukla yataktan kalkıp banyoya girdim . İşimi bitirdikten sonra üstümü giyinip  kahvaltı yapmak için dışarıya çıktım..
[KIZ, FOTOĞRAFTAKİ GİBİ GİYİNİYOR .. .]

bu kadar erken kalkmanın ödülüyle , rahatça kahvaltımı yiyebildim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu kadar erken kalkmanın ödülüyle , rahatça kahvaltımı yiyebildim. Saat 8:30 , 30 dakika sonra ders başlayacaktı , zaten okulum yakın..

Okula mutlulukla girerken birden yüzüm soldu...

Yoongi ve Hana... O kadar birbirlerine yakın ve mutlulardı ki , tanrım ne konuşuyorlarsa artık kahkaha atacak seviyeye gelmişler..

İçim sızladı... Beni bile farketmemişti... birden hana bana dönünce gözlerim istemsizce doldu.. hızlıca okula girdim... Hananın ve suganın arkamdan geldiğini hissediyordum.. "Hey Ezik!" dedi hana. beni kastettiğini biliyordum. Üstüme alınmamış gibi yürümeye devam ettim...

Yoongiden。。。。。。。。

Sanırım ondan hoşlanıyordum.. Hana'dan ... Bu olmaması gerekiyordu , olamazdı asla ama ... Ondan bu kadar nefret etmeme rağmen , kusmak istediğim gülüşüne hayran olmak...

Ben pisliğin tekiyim.

Hana, Kyotoyla işte yine uğraşıyordu...
her zamanki gibi...

Hana'nın bu huyundan nefret ediyorum. İnsanlara acımasından , kendisinden güçsüzleri ezmesinden... Sanırım bende öyle bir pisliğin tekiyim ...

"Ya Hana, hala bu kızla mı uğraşıyorsun , değmez bile .. Hadi gidelim"

Gözleri doldu ....
Lanet olsun ...
Onu üzmemem gerekiyordu...
Özür dilerim..

Sadece yanından geçtim...
Oysaki onun yanında durup özür dilemem  gerekirken ..
..

I HAVE A CRUSH ON YOU  →→→[yoongi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin