xxswag: uzun zamandır mesaj atmıyorsun
İyisin değil mi ?
Tam 1 hafta oldu ve mesaj yazmadın...XxKyoto: Siz kimsiniz?
xxswag: Hey beni hatırlamıyor musun? Oppan..
XxKyoto: Hayır ben Daisuke , Kyoto'nun arkadaşıyım diyorum ki kimsiniz o kimseyle arkadaş olmaz ..
Dur bir dakika ...
Tabi ya ! Bu hesabı bulan bendim..
Fazla unutkanım ...xxswag: anlıyorum..
Ayrıca sen onun telefonunu neden kullanıyorsun ? Ve bana tam 1 haftadır mesaj atmadı... İyi mi ?XxKyoto: Merak edilecek bir şey yok hyung...
Şöyle bir mesajlarınıza baktım da .. Hyung ,fazla acımasızsın.
Bu yüzden merak etmene gerek yok.xxswag:Tanrım , evet fazla acımasızım oldu mu? Tanımadığım kişiler merhamet beklemesin benden. Ve onu TANIMIYORDUM.
XxKyoto: Ama tanımadığın kimseye bu sözlerle insanın kalbini kırmaya yetkin olmadığını biliyorsun değil mi?! Ve evet sonuçta TANIMIYORSUN. Tanımadığın her kişi senin gibi değil
xxswag: ne demeye çalışıyorsun sen bana?! Herneyse , velet olduğun için affediyorum seni ,şimdi telefonu sahibine ver ..
XxKyoto: Tanrım .. ben velet değilim ! Sensin velet ! Aramızda sadece 2 yaş var .. Sana niye hyung dediysem..
xxswag: Hey, telefonu Kyoto'ya verecek misin?!
XxKyoto : Telefonu veremem, üzgünüm. Yada üzgün değilim . Onu senle mesajlaşmaması için uyaracağım ..
üzgünüm ama seni engellemek zorundayım .
Bu sana birşeyler hatırlattı mı ? Ha ha!xxswag: SENİ VELET !!
MESAJINIZ GÖNDERİLEMEDİ**xxswag : lanet olsun...
MESAJINIZ GÖNDERİLEMEDİ**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HAVE A CRUSH ON YOU →→→[yoongi]
Krótkie OpowiadaniaBeni öldüren her şey yaşadığımı hissettiriyor.. [Everything that kills me makes me feel alive] -きょこ。