Buna eu sunt Constantina si am 17 ani. Sunt din comuna Taranoaia dar intre timp parintii mei au castigat la loto si acum locuim in Suedia pentru ca si-au deschis aici un centru care ajuta romanii sa se angajeze. Am un frate de 14 ani pe nume Alex si o sora de 12 ani pe nume Ioana. Acum sa inceapa actiunea!
Era o zi frumoasa de iarna. Stateam la geamul vilei din centrul Stockholm-ului, sorbind dintr-o ciocolata calda cu bezele si frisca. Ma uitam la fulgii de nea care cadeau usor, prevestind venirea Craciunului. Oare ce voi primi anul acesta? Un telefon nou? Inca 15 zile si urma sa aflu. Mi-am deschis telefonul, un iPhone 8, si am inceput sa ma uit pe YouTube la videoclipurile puse de vlogger-ii romani. Nu mai intrasem in aplicatie decat pentru muzica, deoarece vlog-urile de la recomandari imi aminteau de casa si de sarmalele bunicii. Pacat ca in final am mancat doar coliva de la pomana ei. Primul videoclip care imi apare la trending era de la Selly, la care nu ma mai uitasem de cand incepuse sa fie cu Magda. Stiam ca se despartisera, dar intre timp m-am mutat si nu am mai avut chef deloc. Nici nu a inceput bine filmarea, ca Andrei a facut o gluma foarte buna si am inceput sa rad cu lacrimi! Gluma era ceva gen "De ce a trecut castravetele strada? Pentru ca era verde." Vai, ce joc de cuvinte:)).
Mai aveam putin si ajungeam la finalul videoclipului, cand actiunea mi-a fost intrerupta de un strigat pe care-l auzeam de la parter (eu stateam la etajul 4 din 7 al vilei)Va urma.. (Mai sus am atasat o reteta pentru ciocolata calda, va pwp)
CITEȘTI
Eu si SELLY devenim VAMPIRI (FANFICTION INTERZIS MINORILOR SUB 18)
FanfictionAcesta este un fanftiction de calitate!!