Am cunoscut o vrãjitoare

97 2 0
                                    

  Din capitolul anterior: "Viscolea si imi era frig.. Asa ca am intrat in prima cafenea care mi-a iesit in ochi."
  M-am pus la masa cea mai apropiata de fereastra, si asteptand chelnerita sa imi aduca un meniu, mi-am scos telefonul si am inceput sa ma uit pe Instagram (in plus ma si incalzeam ca in zilele noastre incep telefoanele sa friga si daca le atingi). M-am uitat la postarile recomandate si am vazut trei postari NUMAI de la selly. Era sa imi scap telefonul pe jos de nervi! Ew, de ce imi tot iese boul ala in cale?! Si-o fi batand destinul joc de mine?
  Sirul gandurilor mi-a fost intrerupt de o fata care s-a asezat la masaea, asa, pe nepusa masa. Era foarte inalta, bine-facuta, cu par putin mai lung de umeri, saten cu o tenta de roscat, si cu ochi caprui. Fata ei nu era extrem de bine conturata, de-abia i se vedeau cele cateva fire din sprancenele nepensate. Avea un nas mare si o gura si mai mare ( ;) ). Cand zambea, arata ca o vulpe-lup-martian-cu-piele-alba.
  "BUNA DIMI" a tipat ea astfel incat sa se auda chiar si peste strada (noroc ca avea termopane cafeneaua). "Eu sunt Elisabeta-Ana si ar trebui sa iti fiu chelnerita! Asa ca uite un meniu bun de frunzarit cat vom vorbi, ca, dupa cum vezi, nu e nimeni pe aici in afara de tine, si ce noroc! Esti singura. Si pari foarte draguta."
  Eram asa de fericita ca prima persoana din Brasov cu care comunic era asa draguta cu mine! Am inceput sa vorbim si am aflat ca e de-o varsta cu mine, culoarea ei preferata e movul, canta la corzi de orice tip si vocal, vine din Scotia (parintii ei au o afacere cu defrisari in zona si sta in Romanica de cand se stie) si cel mai ciudat, ca se drogheaza cu ciupercute si se crede vrajitoare. (Wtf frate brasoveanca asta e can nebuna am gandit ieu) A zis ca bunica ei a invatat-o tot ce stie, ea stiind de la mama ei care pe timpuri fusese vrajitoare la palat pentru o familie regala scotiana! I-am spus si eu cate ceva despre mine, ca imi place sa desenez si sa stau pe Tumblr (xddd) si a parut foarte fericita sa afle. Dupa vreo ora intreaga, de vorbit banalitati, s-a aplecat spre mine.
  "Tu ma crezi ca-s vrajitoare, nu-i asa, Constantina?"
  La care eu "sincer, nu prea..."
  Atunci zambetul i-a crescut pe fata pana cand colturile buzelor au batut palma cu urechile ei si mi-a spus ca ma poate convinge foarte usor. S-a oferit sa imi faca niste clatite in care sa puna o potiune de dragoste, urmand sa ma indragostesc de primul baiat care va intra pe usa cafenelei. Razand, am fost de acord, pentru ca mi se parea foarte haioasa.
   In 15 minute, Elis (prefera acest apelativ) s-a intors cu o farfurie plina ochi de clatite. Eram lihnita asa ca am devorat-o pe loc.
  "Ei bine, acum sa asteptam sa imi intre iubirea pe usa" am ras eu.
  Chiar atunci, usa cafenelei s-a deschis, dar a intrat o fata, potiunea facandu-si efectul doar pe baieti. Se intunecase si voiam sa plec acasa, dupa ce Elis se oferise sa imi citeasca in cartile de tarot (ce amuzant, mi-a prezit o iubire cu nabadai), iar mai apoi ma invitase la ea sa imi prezinte plantatia ei de ciupeprcute (EVIDENT AM REFUZAT-O PT CA NU SE CUVINE SA CAZI PRADA IN MAINILE DROGULUI). Eram gata de plecare, cand deodata pe usa care nu se mai clintise de vreo ora buna, intra idiotul de Selly. Ce naiba cauta in Brasov?!

Next cred ca pun miercuri, sper ca va place pana acum 😂

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 09, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Eu si SELLY devenim VAMPIRI (FANFICTION INTERZIS MINORILOR SUB 18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum