Divortul vietii lui de divort

99 3 2
                                    

Din capitolul anterior: "Mai aveam putin si ajungeam la finalul videoclipului, cand actiunea mi-a fost intrerupta de un strigat pe care-l auzeam de la parter (eu stateam la etajul 4 din 7 al vilei)"

Am coborat repede sa vad ce se intampla la parter, si am inceput sa intru in toate cele 18 camere de la etajul respectiv pana sa o gasesc pe cea in care se aflau mama si tata.
"DIVORTAM" TIPA TATA PRIN CASOAIA VIETII DE CASOAIE CA NOI TRB SA STAM LA MANSION NU LA COCIOABA K DOAR AM COSTIGAT LA LOTO FRATE.
Ai mei se certau de cand se imbogatisera, dar nu ma asteptam sa divorteze vreodata, din cauza problemei impartirii banilor. Acum ma intrebam in custodia cui aveam sa raman, asa ca am spus:
"Fratilor, pe mine care ma vrea?"
La care mama
"Pai tu cu care vrei?"
La care eu
"Cat licitati?"
Tata a zis ca ramanem in Suedia, iar mama a zis ca vrea sa ne mutam in Romania, mai exact in Brasov, unde viata noastra poate reveni la normal. Gandindu-ma la sarmale am accept at oferta mamei.
Fratii mei au ales sa ramana tot cu mama, iar in ziua urmatoare urma sa plecam. Mi-am pus hainele preferate in bagaj si m-am culcat. A doua zi, mi-am luat la revedere de la tata si am plecat cu restul familiei la aeroport. Dintr-o data m-a apucat foamea, am luat cardul si m-am indreptat spre un magazin de sendvisuri, unde cell mai scump parea cel mai super bun. Cand sa-mi intind cardul spread vanzatoare, un bou imi da peste mana. Ridic ochii sa il bad chiar pe Selaru.
"-Boule!!!!!!!!!!!!?!!!!!!!!!!!!!!!!!" STRIG EU!
ANDREI CU O PRIVIRE NEVINOVATA ERA GEN "Ce ai fa femeie n-am vrut sa te lovesc dar acum can ma uit te-as palmui putin.. La fund.."
Il ignor si uit sa-mi platesc si sendvisul. Ma striga aia de la tejghea nesimtita de zici ca era ea mai importanta dekt mine si de zici can ea avea banii an mana nu ieu...
Platesc, si merg enervata catre check-in ul care s-a deschis intre timp.
Cand ma urc in avion, descopar can am locuri separate de mama si fratii mei. Ce sa vezi, stateam chiar langa boul de mai devreme.. Venea si el din Stockholm la bucuresti.
   Zborul era lin, asa ca am adormit. Am fost trezita de niste apasari.. Ce sa vezi, ma pipaia un Selly somnabul. Am inceput sa tip si sa urlu si au venit stewardese le sa ma calmeze cu in paracetamol dar eu nu aveam atac de panica ci criza de nervi. Am avut noroc ca tocmai aterizam si urma sa scap de Selaru, din moment ce el mergeain craiova si eu la Brasov.
Ajung frumos in noul apartament din Brasov.. Ce-i drept era cam mic, dar oamenii normali, fara bani castigati la loto, asa traiesc! Era duminica si de luni mai era doar o saptamana de scoala pana la vacanta. Am decis ca nu merita sa ma duc pentru doar o saptamana, asa ca urma sa incep cursurile la liceul de arte din Brasov de anul viitor, cand se incheia vcanta de sarbatori.
    Ma gandeam la Stockholm si la faptul ca nu o sa mai vad prea des concerte de la trupe suedeze precum Opeth.. Macar Steven Wilson sa speram ca vine in Romania macar el! Stateam deprimata si ma gandeam la toate trupele pe care o sa le pierd si am inceput sa pling cu lacrimi de crocodil.. Uneori ma intreb cum poti plangi cu lacrimi de crocodil sau de elefant sau cu lacrimi normale pentru ca toate arata la fel si au acelasi gust si forma. Niciuna nu avea solzi si bot si dinti lol lesin ma rog. A intrat mama sa ma vada disecand o lacrima cu gandul si m-a gonit afara din casa sa mai explorez si eu ca in Suedia stateam doar pe telefon in casa ca nu stiam limba aia.. Parca sudaneza se vorbea acolo, nu? Ca e tara in sudul Europei lol scuze ca gandesc asa mult pe hartia acestui journal...
Ma imbrac cu un palton ieftin ca aici cica te bat tiganii pe strada sau ma rrog asa am vazut pe junimea.. 😹😹 Viscolea si imi era frig.. Asa ca am intrat in prima cafenea care mi-a iesit in ochi.
Continuarea cand am timp sper ca va place pa.

Eu si SELLY devenim VAMPIRI (FANFICTION INTERZIS MINORILOR SUB 18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum