-Bölüm 1-

134 14 14
                                    

Sabah uyandığımda çok mutluydum çünkü bugün hayallerimin şehrine yani koreye gidicektim.Koreye tek başıma gidicektim ama orda Türkiyeden çok yakın arkadaşım olan Gülşah yaşıyodu yani koreye gidince Gülşahla kalıcaktım.Gülşah okumak için koreye gitmişti ve orda 2 sene kalmıştı."Tuana kahvaltı hazır kızım hadi gel"annemin sesiyle bir an irkildim.Üstüme yırtık kot pantolon ve gri bir tişört giyinip mutfağa gittim.Masada babam,annem ve ablam oturuyodu bende hemen oturdum."heycanlı mısın?"dedi babam bende "hemde nasıl" dedim.Kahvaltı bittikten sonra babam valizleri taşımama yardım etti ve valizleri arabaya yerleştirdik.Çantamdan telefonumu ve kulaklığımı alıp BTS'in Boy in luv şarkısını dinlemeye başladım.Gerçekten koreye gittiğime inanamıyordum.Havaalanına gelmiştik.Telefonu ve kulaklığı çantama koyup arabadan indim.Babam valizlerimi indirirken bende ablamla bişeyler konuşuyodum.Babam valizleri indirmişti bile.Havaalanını içine doğru yürümeye başladık.Sonra biletimi falan aldık.Daha uçağın kalkmasına çok vardı bizde o yüzden biyere oturmuştuk.

------------------------- 1 saat sonra ---------------
Birden bire çıkan yüksek sesle irkildim."istanbul-kore uçağı 20dk sonra kalkışa geçicektir"kadının bunu demesiyle oturduğumuz yerden kalktık ve uçagın olduğu tarafa doğru ilerkedik.Annem ,babam ve ablamla vedalaştıktan sonra uçağa bindim ve koltuğuma oturdum.Çok heycanlıydım.Acaba beni korede hangi maceralarbekliyodu...

Selam arkadaşlaarrr..
Bu benim ilk kitabım o yüzden pek güzel olmamış olabilir.Ben bu kitabı biricik aşkıma uzaylıma yazdım umarım beğenir.Neyse bir sonraki bölümde görüşürüz..
🙌🙌

👽V İLE HAYAL ET👽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin