-----------------1 HAFTA SONRA----------------
Bugün sabahın 9.00 unda kalktım çünkü aşırıı heycanlıydım.Çünkü buhün BTS'İN KONSERİNE GİDİCEKTİK.Heycanla Gülşah'ı uyandırmak için odasına doğru koştum.Kapı açıp direk Gülşah'ın üstüne atladım.Gülşah'ın üstüne atlamamla çığlık atması bir olmuştu."ne yapıyosun kızım iyi misin?"dedi Gülşah gülerek.Bende"evet hem de çok iyiyim aşırı iyiyim yaaa kızım bugün BTS'in konserine gidicez nasıl iyi olmim."dememle ikimizde güldük."Hadi hadi kalk daha hazırlanıcaz kahvaltı yapıcaz yoksa geç kalırız."dedim."iyimisin kızım konser 20.00 da ve saat daha 9.00"dedi.Bende"olsun hadi hadii."diyip Gülşah'ı zorla yataktan kaldırdım ve mutfağa doğru yürüdük.Kahvaltı hazırlayıp yedik.Saat 10.40 olmuştu.İkidebir "üfff daha çok var."diye sayıklayıp duruyodum.
--------------------- 8 SAAT SONRA --------------
Artık konsere çok az kalmıştı.Üstümüzü giyinmeye başlamıştık.Ben üstüme siyah yarım kollu kısa bir tişört,altıma siyah şort giyinmiştim ve belime de siyah kırmızı kareli bir gömlek bağlamıştım.Gülşah ise siyah yırtık pantolon ve esprili bir tişört giyinip üstüne de kot ceket giyinmişti.Artık hazırdık.Tam dışarı çıkıcakken Gülşah'ın telefonu çaldı.Bana dönerek "sen çık ben 2dk ya geliyorum."dedi bende tmm anlamında başımı salladım ve kapının önüne ayakkabılarımı giyinmek için gittim.Ben ayakkabılarımı giyinirken Gülşah hala telefonla konuşuyodu.Kimle konuştuğunu anlamamıştım."Tmm biz şimdi çıkıyoruz.Oraya gelince nerden giricez oraya.Tmm sen aldırtırsın bizi."diyip kapattı.Kimle ne hakkında konuştuklarını bilmiyodum.Ama merak ediyodum.Nereye gidince?Nereye nerden giricez?kim bizi almaya gelicek?Biz BTS in konserine gitmiyomuyduk.Aishh her neyse.Ben bunları düşünürken Gülşah ayakkabısını gimişti bile.Bende ayakkabımı giyindikten sonra arabaya doğru yürüdük ve arabaya binip gittik.Etrafı izlerken dalmışım ki Gülşah'ın "hadi geldik in "demesiyle irkildim.Arabadan indik ve çok şaşırdım.Biz konsere gelmemişmiydik.Burası hiç konser alanı gibi görünmüyodu.Burası büyük çadır gibi olan bir yerin arka kısmıydı.Bizim burda ne işimiz vardı.Gülşah'a dönüp "burası neresi biz konsere gitmicekmiydik?"dedim.Gülşah bana dönüp "hani san bir süprizim var demiştim ya " dedi.Bende evet anlamında başımı salladım."işte birazdan seni süprize götürücem."iyide burda ne süprizi yapabilirdiki.Birden karşımızdaki demir kapı açıldı ve içinden maskeli sipsiyah giyinmiş bir adam çıktı ve eliyle kapıyı işaret etti.Hiç bişey anlamamıştım.Bu adam kimdi?Neden bize kapıyı gösteriyodu?Derin düşüncelere kapılmışken Gülşah beni elimden tutarak kapıya doğru ierlettirdi."nereye gidiyoruz Gülşah?"dedim.Gülşah "SÜPRİZ" dedi ve güldü.Dah sonra siyah bir kolidordan ilerledik ve siyahlı adam bi kapıyı açtı ve işte o anda kalp krizi geçirme riskim çok fazlaydı ÇÜNKÜ ŞUAN KARŞIMDA DÜNYANIN 7 HARİKASI BANA BAKARAK "SELAM" DİYOLARDI."A-am-ama b-bu nasıl olur."dedim şaşkınlıkla."işte süprizimi beğendinmi."dedi Gülşah."Jimin benim küçüklük arkadaşım."dedi Gülşah.Ben hala şokta olduğum için hiç bişey söylemiyor sadece mal mal BTS üyelerine bakıyodum."daha sonra jiminde beni üyelerle tanıştırdı"dedi Gülşah.Gülşahın kulağına yaklaşarak"bunu ban daha önce neden söylemedin"dedin.Gülşahda güldü."Evet çocuklar bu Tuana"dedi Gülşah."se-selam"dedim.Heyecandan konuşamıyodum."otursanıza ayakta kaldınız."dedi rap monster.Gülşahla birlikte bir tane koltuğa oturduk.Ben hala inanamıyodum.Nasıl böyle bişey olur.BTS üyeleri ve Gülşah korece bişeyler konuşuyolardı ama tabi ben anlamıyodum çünkü daha korece öğrenmemiştim.Gülşaha dönüp"ne konuşuyosunuz banada söylesene"dedim Gülşah güldü ve bana dönerek "senin yaşını falan sordular onları söyledim" dedi.Daha sonra aradan 10 dk falan geçti. Bişeyler konuşuyoduk yani onlar konuşuyodu gülşahda bana çeviriyodu."biasın kim(korece soruyo)"dedi V bana bakarak.Bende Gülşaha dönüp "ne dedi" dedim. Gülşah "biasını soruyo " dedi.Bende bisaımın V olduğunu söyledim.Daha sonra gülşah onu koreceye çevirerek söylede V utanarak suratını sakladı.
----------------YARIM SAAT SONRA-----------
Yarım saatir BTS üyeleriyle sohbet ediyoduk.Ve garip bişey vardı V sohbete başladığımızdan beri bana tip tip bakıuodu.Aslında hoşuma gitmişti ama garip geliyodu bana.Sohbetimiz muhteşem şekilde ilerliyordu.Taki mal bir adam gelip sohbetimizin içine edene kadar. Adam üyelere bişey söyledi ve hepsi ayağa kalktı.Ben gülşaha dönüp "nereye gidiyolar " dedim üzülerek. Gülşah "konser başlicakmış birazdan o yüzden gidiyolar"dedi.Bende suratımı üzgün yüz yapıp ayağa kalktım.o sırada jungkook gülşaha bişeyler dedi."ne dedi sana bakim"desim gülşaha dönerek."sana numaralarını verebileceğimi söyledi"dedi. Ve bede sevinçten çığlık attım. O anda yerin dibine girdim çünkü tüm üyeler bana bakıp gülüyodu.O sırada utançtan koltuğa oturup elime yastık alıp kendimi boğmaya çalışıyodum.
Eveet uzun bir bölümün sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir.👽❤🐇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👽V İLE HAYAL ET👽
Fanfiction"Boş sahnenin ortasında duruyorum, hala sıcak. Aniden boşluktan korkuyorum, neden bilmiyorum. Çizgideki hayatımda bu karışık hisler ile umursamaz olmaya çalışıyorum. Bu ilk rol yapışım değil, alışsam iyi olur. Saklamaya çalışıyorum ama saklayamıyoru...