hari rabu malam tu. aku tidur pukul 1 lebih sebab baca cerita 'takut ke? 2' by @doraemochi . aku suka baca cerita seram dekat situ. serious best. so aku sarankan korang pergi ziarah atau melawat account wattpad dia.
cop! aku nak promote cerita ke nak cerita hantu. hehe maaf.
lepastu aku memang tak boleh lelap sebab asyik rasa ada yang memerhati. rasa macam asyik kena kacau je. aku pun selubung . aku buka balik selimut berpeluh habis basah satu badan.
lepas tu aku selubung semula , berpeluh jugak. dan masetu , aku dengar 'cik ti' panggil weh! serious kabar. dia panggil camni "suittt , suittt , suittt" tiga kali diulangnya. bulu roma aku meremang dah waktu. aku hanya pejamkan mata je. tiba tiba dia kasi tahu , sorang dah lena ," eh sorang pura pura lena , yang ni pula dah lena. yang tengah kenapa belum lena. hihihihi."
aku terdiam , terkumat kamit aku membaca surah surah yang aku ingat. berderau dah darah. dan dia mula berkata kata sekali lagi. "cepat tidur kalau tidak!" Dia mula jerit. Uishhhhh mamposlah aku. Dia kata semula "kiri , kanan aku golek. Yang tengah aku mamah" dan aku semuanya terus gelap. ternyata aku pengsan. Dan terus lena.
__
tadi publish part 1 , 2 kali tak boleh publish. dah takut dah. hhahaha.
sheram nih!
aku hanya fikir mungkin tenet aku lembab. kuikui.
YOU ARE READING
●cerita seram pendek●
Terror10%rekaan 90%benar jadi dah sedia nak baca? rileks , jangan terlalu takut. Diaorang kan ada. ha lagi satu Allah kan ada. Dia cuma teman korang. hihihi