Mačkáš mi hada,debile

1.9K 169 68
                                    

V práci mi to voľno dali, takže si teraz idem zbaliť veci na cestu. S plným batohom som vyšiel z bytu. Zamokl som a vydal sa na nádražie.

*Pohled GEJMRa*

Každou minutou má přijít Kel0,nervozně pochoduji sem a tam po bytě a přemýšlím,kdo by byl schopný ji zabít. Já jsem to rozhodně neudělal...od té doby co opustila můj byt jsem ji neviděl. Někdo zazvonil. Otevřel jsem mu a chvíli se na osobu za dveřmi jen díval. ,,Ehm..Môžem ďalej?" zasmál se hnědooký brunet. ,,Jo jasně" potřásl jsem hlavou,abych se probral. Vešel a já po něm zavřel dveře. ,,Tak..Kedy tam máme byť?" zeptal se a podíval se na mě. ,,Za dvě hodiny" kousl jsem si ret a se smutným výrazem na tváři jsem si sedl na pohovku. Sedl si vedle mě a dal mi ruku na záda. ,,Neboj...budem tam s tebou" usmál se Kel0. ,,Děkuji" snažil jsem se usmát,ale nešlo mi to..pořád jsem na ni musel myslet..

  *Pohled Kela*

Snažím sa mu všelijak pomôcť na to nemyslieť..akokoľvek ho odreagovať. ,,Nepustíme si ten diel zámeny manželiek,ako je okolo toho taký buum?" zasmial som sa. ,,Myslíš...Mačkáš mi hada,debile?" pozrel sa na mňa a prvýkrát se reálne usmial. ,,Ano..presne ten" prikývol som. ,,Okey..zajdu pro notebook" oznámil mi, vstal a odišiel.  ,,Ku*va" ozvalo sa z vedlajšej miestnosti ,,Do prd*le".   ,,Čo sa deje?" vyskočil som na nohy a bežal som za ním. Sedel na zemi,oprený o skriňu a pred ním ležala nejaká červená vec. ,,Čo to je? To je od krvi?" sledoval som tú vec. ,,Vypadá to tak" povedal vytrepaným hlasom ,,Ale jak se to tu dostalo? Já to neudělal..". ,,Neviem ako sa to tu dostalo" sadol somm si k nemu a priatelsky ho objal. ,,A verím,že si to neurobil.." usmial som sa. Cítil som ako sa usmial a pevnejšie si ma k sebe pritiskol...chcem od nej objatie častejšie...


Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :) 
Doufám,že se vám líbí :) 
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení <3
Vaše MenTeovka :) 

Vzdávám se ti w/GEJMR a Kel0 [DOKONČENÉ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat