Ja som to počul

1.8K 173 49
                                    

,,Ach jo...miluju tě Kel0" zašepkal a pozrel sa do zeme. Rozplakal sa..znovu,ale teraz nie kvôli tej vraždy,teraz to je kvôli mne. Zaklopal jsom na dvere a vošiel dovnútra. Zlakol sa ma až nadskočil a zhasol mobil. ,,Ja som to počul" sedol som si vedla naho a zadíval sa do jeho zelených očí. Nič nehovoril,len sa na mňa vydesene pozeral. ,,Neboj sa...ja totiž.." zasekol som sa. Zrazu mi to robilo problém vysloviť. ,,Ja ťa totiž..." kusol som si do pery a znovu som sa pozrel do jeho dokonalo zelených očí ,,..tiež milujem". ,,Fakt?" Stiskol mi ruku. ,,Ano...milujem ťa" usmial som sa. ,,Fakt jsi si jistý?" Kusol si do pery...awww. ,,Ak si si istý ty, som si istý aj ja" usmial som sa na neho. Naklonil som sa k nemu. Pane bože,ešte pár milimetrob a ja okusím tie jeho dokonalé pery,ktoré budú patriť len mne. GEJMR doplnil tých pár milimetrov medzi nami a spojil nás v jedno. Rukami som mu vošiel do jeho rozkošne postrapatených vlasov a on to isté urobil mne. Usmial som sa do bozku a bozk ešte viac prehĺbil.

Došiel nám kyslík,takže sme sa museli od seba odtrhnúť. GEJMR si lahol a ja som si položil hlavu na jeho hrudník. ,,Miluju tě" zašepkal mi do ucha a hladil ma po ruke. ,,Ja teba tiež" usmial som sa a pomaly zatváral oči.

*Pohled GEJMRa*

Za pár vteřin jsem zaslechl spokojené oddychování. Usmál jsem se tomu,natáhl jsem se pro mobil a vyfotil si ho. Vyfocenou fotku jsem si nastavil jako tapetu a mobil odložil. ,,Jak může být někdo tak dokonalý?" s těmito slovy jsem usnul také.

Vzdávám se ti w/GEJMR a Kel0 [DOKONČENÉ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat