Alice pov
Mai aveam o ora sa ma pregătesc. M-am dus la baie am făcut un dus mi-am aranjat parul m-am machiat puțin și m-am îmbrăcat. Într-un final arătam așa.(Nu băgați in seama ce nu va place, am căutat mai multe poze și asta era cea mai ok)
Mama:Alice Draga, esti gata, haide ca te așteaptă Max!
Eu:Da, acum vin!
Am coborât scările in graba, Noel era cu Micke. Max era și el acolo, arată destul de bine.
A venit către mine ma luat de mâna și ma sărutat scurt in fata tuturor.
Noel:Ce drăguț......
Eu:Mai taci!
Mama:Alice, ce sa întâmplat cu tine, in ultima vreme te comporți foarte urat.
Eu:Ma maturizez!
Mama:Așa?
Eu:Da! Acum parca trebuia sa mergem undeva!
Am ajuns la restaurant. Era foarte frumos acolo.
Ne-am asezat și după ce am mâncat Max mi-a făcut cu ochiul, semn ca începe operațiunea "cererea".
Max:Acum, in fata tuturor, vreau sa mărturisesc ca Alice e jumătatea mea, ea ma completează, o iubesc din toată inima mea și vreau sa o întreb ceva.
Ma luat de mâna și mam pus in fata lui. Am început sa fac pe confuza chiar dacă știam ce se va întâmpla.
-Alice, vrei sa fi soția mea?
Toți mai puțin noi:Spune da! Spune da! Spune da! Și tot așa, vati dat voi seama.
-Daaaaaaa!
Trebuie sa recunosc, satenul a jucat bine. Inelul era frumos, pe gustul meu, simplu dar in același timp complicat.
Nina/Mama:De când așteptăm momentul asta........
Kevin/Bob:Ca sa sărbătorim mergem toți la mare! Chiar mâine!
Noel/Micke:Super!
Toți erau incantați și se bucurau. Noi ne uitam la ei și încercam sa părem entuziasmați.
Eu:Mamă haide sa plecam acasa, sunt obosita.
Mama:In noaptea asta Max poate sa stea la noi, iar când ne vom întoarce de la mare va veți muta impreuna.
La naiba! Ce ideile proasta! De ce am acceptat asta! Ai făcut-o o greșeală mare!
Max:E o idee superba, spune el și pune un zâmbet pervers pe fata.
Mam înroșit puțin, dar se vedea ca am emoții.
Alice, oprestete! Te dai de gol! Nu vrei ca toți sa afle ca tu încă nu te-ai culcat cu nimeni, din dragoste.
Noel:Ce e cu fata asta la tine, Alice?
Atunci mam trezit din gândul meu, și i-am răspuns cât de repede am putut.
Eu:Nimic!
Noel:Cum nimic, te-ai înroșit.
Eu:Ba nu, ți sa părut de la lumina.
Noel:Aaaa, ok dacă tu zici.....
Micke:Haide sa schimbam subiectul.
Max:Deci mergem la mare!
Tata:Da.
Eu:Unde?
Kevin:Mamaia.
Noel:Când plecam?
Mama:Mâine dimineața!
Eu:De abea aștept!
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
Genel KurguVa dau un mic pont din ce se va petrece in aceasta carte. E vorba de o dragoste din obligatie. Unde se vor face foarte mari sacrificii pentru familie.