Nathan:
· Proč mi přijde, že jsi syn Satana? No.. nikdy nevíš kdo je můj táta! Ne.. to opravdu netuším :D
· Miluješ Grace? Samozřejmě! Ona je moje princezna /červenání/
· Oblíbená barva? Nejvíc miluju barvu jejích očí. Tak dokonale zelená <3 <3 /myšlenkami úplně mimo/
· Ublížil bys někdy Grace? Ne, nikdy. Už jí nikdy nechci vidět smutnou kvůli mně /tváří se provinile/
· Co pro tebe znamená? Ona? Ona je moje všechno! Sice jsem jí to ještě neřekl, ale určitě už jí nechci nikdy ztratit!
· Proč si odešel, a nechal jí, se trápit? Musel jsem odejít, naše rodina měla menší problémy, a my se museli stěhovat. Navíc.. Musel jsem na střední. I když si to vyčítám, ze všech věcí v životě nejvíc.
· Kolik ti je? Je mi dvacet pět. /uculení/
· Jak si jí našel? Slíbil sem to. Navíc.. nebylo to těžké, pořád bydlela tam jako dřív.
· Co jsi mezitím dělal? Smutnil, studoval, prošel pár vztahy, psal ty dopisy, a všechno co dospívající muž dělá.
Grace:
• Jak jsi cítila, když se Nathan po tak dlouhé době objevil? Nejdřív jsem myslela, že se mi to jenom zdá.. /vzpomíná/ Potom jsem si vzpomněla, jak mě strašně mrzelo, když odešel, a byla na něj naštvaná. Ale nejvíc u mě asi vyhrával pocit jako „sakra, je ještě krásnější". Měla jsem pocit, že se mi podlomí kolena. /rudne/
• Miluješ ho? Řekla bych, že to zatím ještě asi úplně ne. Nevím, jestli mu dokážu zase věřit, co když zase odejde? /lesknou se jí oči/ Ale řekla bych, že ho mám až moc ráda.
• Pořád tě ve škole uráží? Ano, ale už jsem se to naučila ignorovat /uchechtnutí/ už mi to ani nijak nevadí.
• Miluju tvojí korunku! Já jí taky moc miluju!! Neměla bych to prozrazovat ale.. brzo se to možná změní.. /mrk, mrk/
• Dokázala by si někdy Nathana opustit, jako on tebe? V nejbližší době určitě ne! Ale kdo ví, co se stane. (autorka :D ale pššt)
• Líbil se ti někdo za tu dobu, co tu Nathan nebyl? Já.. /červená se/ ne. Jeho dopisy mi pořád dávali naději, ale kdyby nepřišel, nevím, jestli bych se na něj nevykašlala.
• Jak vidíš váš vztah? Řekla bych, že jsme přátelé. Trochu mě vyděsila slova „miluji tě", ale řekla bych, že to bylo v afektu z našeho setkání. Momentálně si asi nedokážu představit něco víc, ale možná časem..
• Kde jsi koupila tu korunku? Kdysi dávno jsem jí dostala od babičky, s jedním strašně moudrým citátem, který se objeví na konci třetího dílu. :3
takže nevím• Tvoje oblíbená kniha? Asi něco od Hanse Christiana Andersena. Zbožňuju jeho příběhy.
Autorka:
· Co tě vedlo k psaní týhle story? Vlastně ani nevím.. původně se mi zalíbili citáty co jsou u prvního dílu, a pak se to postupně nabalovalo. Ale musím uznat, že od mého původního návrhu se snad všechno změnilo.
· Kolik kapitol zbývá do konce? No.. do konce tohoto dílu něco okolo patnácti kapitol, ale už mám předepsaný závěrečný díl (budou tři <3)
· Tvoje nejoblíbenější autorka? Řekla bych, že moje kamarádka BVBknihomolka (určitě si její příběhy přečtěte. Její příběhy upřímně žeru <3 <3 ale jsou tu další desítky autorek, které zbožňuju!
· Dopadne tento příběh dobře? To je tajemství! Ne.. ani já sama to nevím. /nevinný úsměv/
· Proč jméno Nathan? Protože ho miluju!!
· Odkud jsi? Bydlím v takovém zapadákově poblíž Tábora.
· Jak tě napadla tahle kniha? No.. asi tak že jsem už několik hodin trpěla ve školní lavici, a přemýšlela nad vším možným. Najednou jsem si vzpomněla na ten citát, a v mé choré mysli se začal tvořit nápad.
· Máš ráda unicorny? Já a ráda? Pfff, já je miluju!
· Kde nejdál od ČR už jsi byla? Buď Anglie, nebo Řecko.. vzhledem k mým zeměpiseckým schopnostem nevím co je dál. :D
· Taky miluješ Nathaniela? Samozřejmě! Nejsem si sice jistá jestli ho budeš milovat i v budoucnu, ale zatím sem ráda i za něj :3
· Mrkneš se na moje příběhy? Sice nemám ráda fantasy, ale jo, mrknu se. /mrk, mrk/
ČTEŠ
Královský bál - bez prince se netančí! /Short story/ (princess book 2)
Roman pour AdolescentsNejdříve nevěřila, že jí opustil, a teď nemůže uvěřit tomu, že jí znovu našel. Věděl, jak moc jí ublížil, a stejně se vrátil. Přesně tak, jak ve svých dopisech slíbil. Ale neměl toho naslibovat tolik. Například to, že až se vrátí, už jí nikdy neublí...