İleri geri yürürken bir yandan da keşke bu eve girmeseydim diye dua ediyordum ki kapım açıldı. Bildiğim kadarıyla bu kız Bay Yoongi ya da her neyseye aşık ama adam onu kullanıyor. Abi ya çok zekiyim. Ben kendi kendime gülerken kızın beni mıncıklamasıyla yüz ifadem solmuştu.
"Bay Yoongi arkadaşı ile sizi bekliyor."dediğinde direk, aşağı inmek için hamle yapmıştım ki kız beni engellemişti. Bir gün bu kızı varya... Neyse sakince gidelim değil mi Hyerim? Hu, sakinim. Aşağı indiğimde bir erkek vardı. Yüzü gözükmüyordu. Ama sanırım bu kişi Bay Jung'tu. Yani bana döndüğünde tamamen emin olmuştum.
"Bay Jung."
"Hyerim. Deli kız gel buraya."dediğin de ona sarılmıştım. Kendisini babam gibi severim yani o kadar iyi biri.
"Eee. Hyerim bu kadar polisi başına taktığına göre önemli bir şey çalmış olmalısın."
"Sen hırsız mı oldun?"dediğinde anlamaz gözlerle ona bakmıştım. O ise sadece eli ile alnına vurmuştu.
"1999 yılında kaybolan mücevher vardı ya."
"Yoksa-"
"Dırırın."dedim ve ceketimin cebinden mücevheri çıkardım. Yeşilin en güzel rengi ile birleşen bu mücevher 1999 yılında kaybolmuştu. Ama ben Hyerim onu buldum.
"Alıcaklılar buna resmen para yatırır. Güzelim eve gidince Dae ile zaman geçirmene izin vericem gibi."dediğinde mutlu olmuştum. Küçük Dae,Bay ve Bayan Jung'un tatlı oğluydu. Ve ben görevlerim -yaptığım araştırmalar ve eğitim- yüzünden onunla çok az konuşuyordum.
"Kim Hyerim."demişti Yoongi. Ona döndüğüm de yüzünde beliren gülümseme ne kadar yapmacık olsa da bir şey dememiştim.
"Beni hatırlamadın mı Kim Hyerim?"demişti alaycı şekilde. Biraz süzdükten sonra hayır anlamında başımı, sallamıştım.
"Ben Min Yoongi. Küçükken oyuncaklarını çaldığın çocuk."dediğin de yüksek sesle küfür etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi ⇦ Rules²
Historia CortaKüçük bir kasaba, İki aile, İki hırsız, Ve iki hırsızın evliliği...