Üç harfli bir kelime hayatını ne kadar değiştirebilir ki.Ama annem hep der sakın aşık olma aşk acıtır.Ben hep düşünürüm bu kadar güzel birşey insanın canını niye yaksın ki ama öyleymiş aşkı içinde bulduğunda aşka her dokunduğunda bir ateş gibi içini yakarmış.Aslında hep içinde olurmuş aşk.Sadece kibritini bulurmuşsun...
Biri vardır, hep gözlerine bakmak istediğiniz çünkü gözlerindeki o ışığı görmek istersiniz.Bazen size o kadar yakın onu hissedersiniz ama belki onun aklından kimler geçiyo kim bilir ? Bazen istersiniz ki 1 dakikalığınada olsa düşüncelerini okuyabilmek.Ama maalesef bu çok küçük bir ihtimal ama gelecek belki bize bu imkanı verebilir ve şunu unutmayın ki imkansız diye birşey yoktur.Küçük bir ihtimal bile olsa her zaman bir umut vardır.Ve insan umudunu kaybederse zaten imkansızlağa gömülüp sonsuz olur...
Bazen sadece seversiniz uzaktan bakarsınız onu izlersiniz gözlerini,gülüşünü onun yüzüne baktığınızda küçücük tebessümünü seversiniz...
Sevgi başkadır,aşk başka,ikisi birbirinden o kadar farklıdır ki sen ve ben gibi...
Şekerli sakızları şişirmek gibi zordu bizim aşkımız,durmadan çabaladık ama bi türlü başaramadık...
Neden niçin şuan bu satırları yazıyorum bilmiyorum.Ben kendimden geçmişim sen bunun farkında bile değilsin ama napıyım senden vazgeçemiyorum sana uzun uzun bakmak öyle kalakalmak istiyorum...
Şu hayatta hep kendim gibi olduğumdan kaybettim ama sen sevmesende beni özlüyorum sesini,çıkaramıyorum aklımdan gözlerini ,her yerde sen, herşey de sen varsın sevdiğim...
Ben hep hayatımda eski aşklar gibi özlemek isterdim,sevdiğim kişininin sesini duymak için bir sürü şey yapmak ,şiirler yazmak her kelimesi onu anlatan böyle. Ben senin gözlerine baktığımda ben olmuyorum ki zaten.Sanki bu beden bu kalp benim değil...
Hep hayatımda sadece 1 kişi olmasını o kişinin benim için ilk ve son olmasını hayal ettim.beni ilk öpen onun olmasını istiyorum. ilk ona aşkla sarılmak istiyorum.Her dakika, her saniye aklımdasın. Aşk kelimesi geçtiğinde aklıma ilk gelen isim sensin.Sen benim hayatımda gülerken gizlenen gamzem, üzgünken akan gözyaşımsın.Ben en çok şu hayatta senle gülerken ağlamayı istiyorum...
Bazen nefes almak iyi geliyor. Yağmurun ıslattığı toprak kokusunu içine çekmek, yalnızlığın verdiği sessizlikle hayal kurmak onunla geçireceğin her anın en ince ayrıntısına kadar hayalini,bazen kararsızlık yaşamak ama hep gülen yüzler çizmek sonrada o resmi kalbinin en güzel yerine asmak...
Kafam çok karışık neye kime olduğunu bilmeden içimdeki sıkıntı beni günden güne bitiriyor sanki hergün biraz daha ölüyor içimdeki sen. Azalıyor sana karşı olan sevgim ama hala kafam çok karışık hani demiş ya sanatçı şarkısında sevdiğim başka sevenim başka diye işte yine o kadar karışığım bu akşam sevdiğim seninle...
Bazen sadece insanları duymamak için müzik dinlersin.Sonra hayallere dalarsın.Uzaklara gitmek istersin.Çok uzaklara kimsenin seni görmediği,tanımadığı bi şehire,yüksek biyerlere çıkıp bütün şehir ayaklarının altındayken yalnızlığının resmini çekmek istersin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat zor ,senin gibi....
عاطفيةAklımdan geçen her kelimeyi yazmaya kalksam sanırım buna ne sayfalar yeter ne de ellerim.O yüzden size şunu söyleye bilirim ki her satırında kendinizi bulabileceğiniz bir kitap yazıyorum.Her türlü iyi veya kötü eleştiriye açığım umarım beğenirsiniz...