6 luni mai târziu...
Au trecut deja 6 luni de când ne-ai părăsit Sean, am fugit ca o lasă din New York sperând ca totul a fost o minciuna, un coșmar, încă iți aștept apelurile si mesajele pline de umor pe care mi le trimiteai adesea.
FLASHBACK
"I'm in love with the shape of you
We push and pull like a magnet do
Although my heart is falling too
I'm in love with your body
And last night you were in my room
And now my bed sheets smell like you
Every day discovering something brand new
I'm in love with your body
Oh—i—oh—i—oh—i—oh—i
I'm in love with your body
Oh—i—oh—i—oh—i—oh—i"
Telefonul suna ca un turbat in timp ce eu încerc sa scap de spuma din par, Iisuse, telefonul asta suna numai in momente nepotrivite, îmi înfășor rapid un prosop in jurul meu si pornesc rapid către sursa „deranjanta".
-Ohhh i ohh iii, yaap Sean? spun gâfâind si uitandu-ma la dara de apa pe care am lasat-o in urma mea
-Ally? Ce tot faci? De ce naiba gafai? Si de ce nu răspunzi mai repede ? rostește cu repeziciune întrebările cu un ton ce mă face sa mă simt la interogatoriu
-Okaay, ce delict am înfăptuit de mă interoghezi așa? Spun ridicând o sprânceana abia oprindu-mi chicotelile. Nu știam ca e o crima sa-ti faci baie..
-Baie, zici? Ti-am trimis o fotografie in urma cu vreo jumătate de ora, nu mi-ai răspuns, mi-am făcut griji. Ești singura?
-Yep, me myself and i. Ce insinuezi? Spun dându-mi frâu liber la chicoteli.
Sean are obsesia ca toți băieții vor sa-mi intre in chilotei, nu ca nu as avea dreptul, totuși nu sunt minora, însă are o obsesie cu Dean, este colegul meu, adevărat, colegul meu care îmi provoacă canicula in corp de fiecare data când îl vad sau mă privește dar asta nu înseamnă ca mi-as pierde capul intre atât încât sa nu uit ca probabil tuturor fetelor li se întâmpla asta, sa fim serioși, cine i-ar reziste perechii aceia de ochii hipnotizante? Albastrul sau este unul pur, mai pur ca marea in bătaia soarelui iar el.. doamne, este ca un diamant neșlefuit, dar noua fetelor ne plac băieții duri, nu?
-Nu insinuez nimic, abia aștept sa te întorci si sa te am înapoi lângă mine. Spune oftând si probabil sigur după zgomot deduc ca s-a trântit in canapea, zgomotul pielii sub greutatea lui la dat de gol, numai când este acasă își permite sa-mi pună atâtea întrebări pentru ca in majoritatea timpul învârte niște chestii care mi-au scăpat dar sigur le voi afla.
-Abia aștepți sa mă închizi in camera si sa-mi sufli in ceafa? Stai, am cumva vreo putere ca Rapunzel? Spun râzând si cutremurându-mă de valul de frig ce m-a cuprins. Heei. Intru in baie sa-mi termin dusul, am spuma in par, vorbim după ok?
-Uita-te la poza, am un cadou pentru tine! Ceauu. Si aud tonul de apel. Sa vedem ce mi-a trimis domnul Sean.
CITEȘTI
Dragoste si pedeapsa
Romance„Iubeşte-l pe păcătos şi urăşte păcatul." Doua lumii diferite, doua caractere diferite, un jurământ! Moartea fratelui ei o transforma, jura ca îl va răzbuna, se va strădui să-și ascundă slăbiciunile, suferința ei împrăștiind in jurul ei veninu...