Peste o luna
Cred ca am probat cel puțin zeci de rochii, fuste, bluze, jachete, pantofii, sunt in Milano, la cumpărături alături de sora celui mai bun prieten al lui Sean, nu pot, nu vreau si nici am de gând sa renunț la promisiunea făcută lui.
Vineri urmează sa aibă loc un eveniment important, unde sper eu, apariția mea îmi va răspunde la niște întrebări pe care mi le-am pus de-a lungul timpului, Eva mi-a răspuns la câteva, a fost ciudat momentul in care ea m-a căutat, am bănuit ca sigur a fost pusa de către Joshua dar apreciez, de atunci am devenit destul de apropiate, Josh spune ca ar trebui sa am grija, moartea tragica si brusca a fratelui meu a șocat toți cunoscuții si toata mass media a explodat investigând despre moartea si apropiații lui Sean.
Mă privesc in oglinda, mi s-au pus in brațe o groaza de rochii, superbe, culori vii, cu niște decolteu indecente dar eu o prefer pe cea de pe mine, este simpla neagra, din dantela, nu vreau sa pun accent pe nimic, totuși, într-adevăr este prima mea ieșire la un eveniment, dar încă nu pot sa trec peste, nici măcar din punct de vedere vestimentar.
-Okay, deci asta rămâne! Ies din cabina sub privirile Evei, fac o pirueta si rămân cu fata spre oglinda.
-Serios? spune ea exasperata. Din toate rochiile fix pe asta ai ales-o? Nu spun ca nu-ti sta bine, dar, daca vrei sa-i atragi atenția lui, crede-mă ca nu i cea potrivita..
-Dean nu va veni! Crede-mă mi-a spus clar ca nu, e cea mai de neclintit persoana pe care o cunosc! Nu se va răzgândi in veci! Spun dând ochii peste cap si netezindu-mi rochia cu mâinile. Asta rămâne, mă întorc către doamna ce s-a ocupat de mine cele câteva ore pe care le-am petrecut in magazin.
-Si împachetează-mi si celelalte rochii de seara si ținutele pe care le-am lăsat in cabina! Mulțumesc.
Si cu asta mă întorc către cabina fără a lasă loc de alte cuvinte din partea Evei. Recunosc, ea m-a ajutat foarte mult sa înțeleg cate puțin din ce însemna viată fratelui meu, ii recunosc din gesturile lui Josh in cele ale lui Sean, probabil aveam încredere oarba in el si nu voiam sa accept ca ascunde ceva de mine.
Mă întorc din cabina si mă așez lângă Eva pe canapea, aceasta butonează de zor telefonul, privesc ecranul cu atenție, este pe site ul unui ziar de scandal, vizualizează cu rapiditate multe fotografii si una îmi atrage atenția, el este, tipul din poza cu fratele meu cu fata acoperita de șapca, cu siguranța el e.
-Staai. Cine e tipul asta? Lundu-i telefonul si gesticulând către el
-Cine? El? aceasta chicotește, dându-si ochii peste cap. Îl cunoști? Mărindu-si ochii de uimire.
-Nu, nu-l cunosc, dar fratele meu are o poza pe noptiera lângă pat cu el, par foarte apropiați. Mi-a atras atenția fiindcă am impresia ca e cineva important.
-Important? Tu nu citești deloc ziarele, nu? Este Christian Drake! Seamănă cu Adonis, nu? As vrea sa-mi încălzească patul tipul asta, dar se pare ca nici una nu este prea buna pentru el, pe când de arătos este, pe atât caracterul lui lasă de dorit! Sean are fotografie cu el, știam ca se cunosc, dar nu ca sunt așa apropiați!
-Christian Drake? Are treaba cu Drake Industries? Habar nu am, ti-am spus, prietenii apropiați al lui Sean pe care ii cunosc si eu ii pot număr pe degete.
Eva mă privește suspicios, ochii ii strălucesc intru-un fel ciudat si asta mă face curioasa, cine e acest Drake? De ce fratele meu are poza cu el, de ce își țineau oarecum legătura?
-El o sa fie prezent la eveniment?
-Glumești? El îl organizeaza!
Înghit in sec si o răceala îmi cuprinde pieptul, mușcându-mi buza inferioara, ceva îmi spune ca el îmi va răspunde la multe dintre întrebările mele.
După ce am părăsit magazinul ne îndreptam către hotel, astăzi pornim către New York, Eva este cam tăcuta după ce i-am pus câteva întrebări despre misteriosul Drake, se pare ca nu prea este surprins de paparazzi, are o viată privata ascunsa de ochii tuturor, din spusele ei este un tip care pune foarte mult accent pe respect, deși este tânăr trăiește intr-un alt mod fata de semeni de aceeași vârsta, este un mister pe care, pe cuvânt, îl voi desluși!
**
La media o aveam pe Eva Tramell. Sper sa va placa!
CITEȘTI
Dragoste si pedeapsa
Romance„Iubeşte-l pe păcătos şi urăşte păcatul." Doua lumii diferite, doua caractere diferite, un jurământ! Moartea fratelui ei o transforma, jura ca îl va răzbuna, se va strădui să-și ascundă slăbiciunile, suferința ei împrăștiind in jurul ei veninu...