Bab 1

592 5 2
                                    

      Crush on me? whyyyy?

Syaf tertanya-tanya siapakah yang meletakkan sekeping surat di bawah mejanya yg tertulis.

 Saya suka awak dari form 1. Saya asyik perhatikan awak kerana awak seorang saja yang menarik perhatian saya .SAYA SUKA AWAK♥♥

                     Your Secret Admire :*

     Syaf terkedu seketika. Sebaik ketika itu tiada sesiapa di dalam kelas. Mahu taknya kalau kawan-kawanya terbaca, mesti dia malu bak hang!

Dia terlupa kenapa dia pergi ke kelas. Yup, nak ambil buku tulis BM.

Dia sebenarnya sengaja malas nak bawa semasa pergi dengan rombongan kelas ke library sebab nak lalu depan kelas senior, ahaks nak usha sikit ><

Pada setiap hari isnin semua pelajar kelas 4 Primula akan pergi ke library untuk mencari bahan rujukan.

Wahh, betapa nyamannya udara 'air cond' di dalam library.

Sesetengah pelajar kelas 4p mengambil kesempatan untuk tidur di dalam library.

Semasa Syaf melintasi koridor di sepanjang kelas form 5, dia terlihat seorang lelaki yg asyik termenung dan sedari Syaf memandangnya dengan senyuman, dengan rasa gelabah dia terus mangalihkan pandangannya.

*SYAF POV*      

Eh pahal dia gelabah? Aku senyum je. Ade hantu ke? *Syaf pandang belakang* Manada hantu pagi pagi ceni -.- Wait, kenapa dia gelabah time aku pandang dia? Ah pape jelah. Biasalah tu lelaki malu bila perempuan pandang dia. Haihh Ashraf ni dah kenapa.

Dulu aku pernah rasa rapat sangat dengan dia. Semasa f1 aku pernah jatuh tangga sebab dia dan ia agak parah. Terseliuh kat kaki and lutut aku terhentak kat simen wah, sakit tau tak?

Dia cuak then suruh seseorang panggil cikgu. Time tu aku tengok dia gelabah gila haha comel. Start hari tu dia caring pasal aku. Lepastu kitorang tak tahu macam mana kitorang tetiba tak cakap dah. 

Aku rindu dia yg dulu. Caring pasal aku. Eee, kenapalah dengan kau ni Syaf.

crush? i love you♥Where stories live. Discover now