,,Harry??" zakričí Lily z obývačky na Harryho, ktorý práve v kuchyni pripravuje niečo pod zub.
,,Áno?" príde za Lily aj s pukancami a toastami.
,,Mňam!" Liline oči sa nadšením rozžiaria a ihneď schmatne jeden z toastov.
Chvíľu len tak sedia, keď si Lily opäť spomenie na otázku, ktorú mala predtým na jazyku, kým ju neroztpýlili toasty a pukance.
,,Harry?"
,,No?"
,,Prečo neodpovedáš na otázky fanúšičiek?"Harry sa na ňu nechápavo zahľadí, no nič nepovie, tak Lily pokračuje.
,,Na každej fotke ich máš aspoň milión!" vyčítavo naňho pozrie a ďalej prezerá komentáre.
,,Pár dievčat ti ich napísalo aj do správy.. "
,,Mal by si im odpovedať" dopovie a pozrie na Harryho tvár, ktorá každú chvíľu mení farbu a výraz.
,,Žartuješ, však? " s nádejou sa opýta Harry a slabo sa zasmeje, i keď tuší, že to Lily bohužiaľ myslí vážne.
,,Prečo im nechceš odpísať? "
,,Čítala si vôbec aspoň jednu otázku, Collinsová? Všetky sú len o mojom súkromnom živote, s kým chodím a tak..."
,,To je síce pravda, Styles, ale na niektoré predsa odpovedať môžeš, či nie?" mierne sa usmeje, prisadne si k Harrymu a zľahka ho objíme okolo pliec.
,,A tebe to naozaj nebude vadiť? "
,,Prečo by malo?" uchechtne sa Lily a nechápavo naňho pozrie.
,,No..posledne sa otázky väčšinou týkajú len nás dvoch... "
,,Odpovedz pravdivo, mne to vadiť nebude a ony si to zaslúžia" mrkne naňho a dá mu pusu na líce.
------------------------------------------------------
Dobré ránko zlatíčka💕😚😙💗Vytúžený špeciál je už tu😍👌
Ako sa páči?😁
Bude to mať ešte pokračovania (uvidíte koľko)😉💖 a dúfam, že vás to bude baviť😅Dúfam inak, že každý pochopil o čo v tomto špeciáli pôjde, ak nie aj tak sa to na konci dozviete😁😁
Celý špeciál bude ešte dnes😉👌💕
Papa👋👋
A
Vidíme sa pri pokračovaní😚💕
YOU ARE READING
LOVE (DOKONČENÉ)
FanfictionLily Collins a Harry Styles sú nepriatelia. Od nenávisti je však iba malý krôčik k láske. Buď ten krôčik urobia a skončí sa to veľkou láskou alebo zostanú za hranicou nepriateľstva a lásky. Možno je však aj niečo medzí tým. Niečo, čo im môže zmeniť...