Ahojte lásky💕
Dúfam, že vás ten názov prinútil na príbeh kliknúť (ak ste ho z knižnice ešte nevymazali😅) a nebojte, nie je to clickbait (iba trošku😁😅).
Nechystám pokračovanie, ale niečo úplne iné.
Takže nestláčajte žiadne čudlíky, ktoré vás odtiaľto vyšupnú a pekne čítajte ďalej.
Samozrejme, ak ste jedni z tých, čo chceli pokračovanie, ak nie, tak papa👋.Takže...
Dnes ráno mi neviem ako vzkrsla myšlienka, ktorá bola možno trochu šibnutá, ale vedela som, že by to mnoho čitateliek potešilo a mne by to pár vecí vyriešilo.
A tak som sa do toho pustila.
Chcela som na tom pár dní pracovať a až potom to dať vonku, ale neodolala som.
Až do tejto chvíle som na tom robila a snažila sa zo všetkých síl, aby to vypálilo čo najlepšie.
Ak to nebude dokonalé, nehnevajte sa, ale ja som to už musela ukázať. Som človek, ktorý chce mať všetko hneď, do všetkého sa rýchlo púšťa a chce to mať čím skôr hotové.
Preto vám dnes, v túto neskorú hodinu chcem predstaviť môj plán...Veľa z vás chcelo ďaľšie pokračovanie alebo aspoň niečo podobné tomuto, ja som odmietala, no dnes som prišla na niečo, vďaka čomu sa to zrealizuje a ja sa zároveň ,posuniem' od písania ff.
Určite ste už všetci zvedaví, takže to už nebudem viac naťahovať...
A týmto vám teda chcem oznámiť, že svoje pôsobenie na Wattpade zdvojnásobim a to tak, že si vytvorím ďalší účet.
Tento bude špeciálny, bude mať názov This_Time_4_FF_ a bude obsahovať iba ff.Zároveň sem pridám príbeh I am beautiful a ešte jeden z týchto 3 orubeh. Pracovala som na coveroch a témach príbehov celý deň, tak snáď sa jeden zapáči. To bude prvý, ktorý publikujem, postupne môžem aj tie zvyšné, ak by sa vám zapáčili.
Môžete mi však aj pokojne napísať, či s týmto nápadom súhlasíte a páči sa vám.
Nie je to definitívne rozhodnutie.Tak a tu sú tie príbehy:
1) 13 Pictures of LOVE
Bude to niečo na spôsob tohto príbehu, len sa to bude točiť okolo seriálu 13 reasons why.
2) Fight!
Bude to niečo na spôsob Selekcie, ale iba v tej pointe.
Celé to bude o tom, že sa trom dievčatám páči ten istý chalan. Bližšie info potom uvidíte😉.3) 4ever
Bude to niečo medzi týmto príbehom a normálnym. Nebude to čisto texting a fotky, ale bude tam riadny text a téma sú kamarátky.
Bližšie info tiež keď tak v príbehu😅.Som zvedavá na vaše názory a aj na to, kto sa dočítal až sem.
Keď tak nech napíše (a pravdivo) a dočká sa odmeny, pretože prečítať niečo tak dlhé...😅😅😅 To si zaslúži odmenu😁😁😂Tak, to už je všetko.
Mám vás rada😘💕
A papa👋PS. Covery mi nejde pridať do časti, tak ich dám hore, každý ďalšej, tu je prvý
PS2. Chcem sa vám veľmi pekne krásne úžasne poďakovať za vyše 5k videní😍😍😍😍💕 Ste naj😘
BẠN ĐANG ĐỌC
LOVE (DOKONČENÉ)
FanfictionLily Collins a Harry Styles sú nepriatelia. Od nenávisti je však iba malý krôčik k láske. Buď ten krôčik urobia a skončí sa to veľkou láskou alebo zostanú za hranicou nepriateľstva a lásky. Možno je však aj niečo medzí tým. Niečo, čo im môže zmeniť...