Merhaba ilk hikayemle karşınızdayım umarım beğenirsiniz:)
İyi okumalar;)
Okuldan çıkmıştım eve doğru yürüyordum. Her zaman ki gibi kulağımda kulaklığım vardı. Sesi son ses oldugu için kornanın sesini duymamış olucam ki, Arabadan tahminimce 174-175 boyunda biri çıkmıştı.Her zamanki gibi söze dalıp
"Bu kadar hızlı araba mı kullanılır? " dedim."Ha suçlu şimdi ben mi oldum. Müzik son ses yolun ortasında yürüyen de bendim zaten."
"Nereden biliyorsun acaba son ses olduğunu?"
"Bak canım sesi şimdi buraya kadar geliyor. Bahane bulma. Hem yüksek ses dinlemesen bile yolun ortasında ne işin vardı?"
"Canım?? Bu ne samimiyet acaba seni daha ilk kez görüyorum."
"Aman be ne deseydim?"
"Bişey demeseydin."
Gözlerini devirip önüne döndü.
Aslında bende fark etmemiştim yolun ortasında yürüdüğümü. Bunun altında kalmayıp hemen bir bahane ile cevap verdim.
"Şey... ıııı değişiklik olsun istedim herzaman kaldırımda yürüdüğüm için."
" Yolun ortasında yürüyerek mi? Ahh hadi neyse özür dilede gideyim. Bir yere yetişmem gerek."
Hah bide ben bundan özür mü dileyecektim şimdi hayatta olmazzz.
" Tabikide özür dilemeyeceğim arabayı hızlı kullanan sensin trafik kurallarına da uymuyorsun hem benden hem yayalardan hemde trafik polislerinden özür dilemen lazım."
Ya ben ne diyorum ya ne trafik polisi ne yayası bunlar nereden çıktı.
"Ne trafik polisi mi? yaya mı? Hadi ama o zaman seninde ben dahil tüm araba kullananlardan özür dilemen lazım. Benim gibi dikkatli bir sürücü olmasaydı şimdi belki öteki dünyadaydın. Hem zaten bir yere yetişmek için arabayı hızlı kullanıyordum. Hadi uzatma özür dilede gedeyim."
" Tamam o zaman sende inatçısın bende ikimizde hatalarımızı kabul edip özür dileyelim."
"Acelem olmasaydı görürüdün sen."
"Efendim bişey mi dedin?"
" Şey özür dilerim."
"Tamam özür dilerim bende umarım bir daha görüşmeyiz ."
" Aynen bencede bir daha görüşmeyelim. "
Arabasına binerkende görüşmemek üzere diye bağırdı.
Ya tam bir gerizekalı ya bu çocuk inşallah cehenneme gider diye içimden geçirdim ve bende yoluma devam ettim...
Jimin'in ağzından
Arabama binip bende yoluma devam ettim bir yandan da kendi kendime konuşuyordum, umarım o kızla bir daha görüşmem ne arıza bir kızdı ya ilk defa böyle bir kız gördüm. Başka bir kız olsaydı direk benden özür dilerdi. Kim benim bu yakışıklılığıma dayanır ki??Bu bölüm sanırım baya bir kısa oldu neyse diğer bölümleri uzun tutmaya çalışacağım diğer bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLENMEK Mİ? (PJM)
FanfictionEvlenmek mi? Saka olmalı. Shin Hye hayatını normal bir şekilde geciren bir kızdır.Baba zoruyla evlenene kadar. Hayran kurgu #23