Iyi okumalar ^^
Uzun bir yolculuğun ardından kalacağımız yere gelmiştik ya burası harika bir yerdi ve ben ilk defa geliyordum ic sesim de saçmalamaya başlamıştı çoktan'aayyyy shin hye iyiki böyle zengin böyle yakışıklı bir koca ile evlenmissin'
'ya ya ya ben para avcısı falan degilim hemde kendi isteğimle evlenmedim hıh"
Ic sesimle biraz daha bu konu üzerinde tartıştık ve jimin'in beni dürtmesi üzerine sonunda son verebilmistik. Tabi ben kazanmıştım çünkü son seyi ben söylemiştim.'İçimden yeahhh ben kazandım' çığlıkları atıyordum fakat istemsiz bir şekilde atıyordum . Buna bir son verdikten sonra jimin ile konuşmaya başladım.
"Jimin burası cok güzel"
Sabahtan berri sanki bunu soylememi bekliyordu ama ben biraz ic savaş yaşadığım için biraz gec söylemiştim
"Begenmene sevindim" dedi ve birlikte bavullarımızı alıp otele girdik.
Jungkook'lar hala gelmemişti nerede kaldılar diye düşünürken jimin herseyi halletmis bnei çağırıyordu"Shin hye hadi yukarı odamıza çıkıyoruz"
"Tamam"
dedikten sonra birlikte asansöre bindik ve odamızın olduğu kata geldik.Odaya ilk girdigimizde buradan hiç ayrılmak istemedim çünkü burası harika bir yerdi ahh zaten su deniz manzarası beni benden almıştı.
^_________^______________^____________^"Sonunda jungkook'larda gelmişti ve su an ne yapalım hakkında konuşuyorduk. Gece yola çıktığımız için sabah saat daha erkendi.
Herkes fikrini ortaya döktükten sonra
Sırası ile söyle yapmaya karar verdik.
Ilk kahvaltı yapicaktik sonra denize gidicektik denizden geldikten sonra aqua parka gidicektik sonra da akşam yemeği icin güzel bir restoranta gidicektik .Kesinlikle bizi bekleyen eğlenceli bir gün bekliyordu ee tabi o eglence de bizi biraz yorgun düşürebilirdi.
-----------------------------------------------------------"Ya ya ya ben sosis seviyorum"
Soo min ısrarla sosis istemediğini soylesede jungkook da o kadar yemesi icin zorluyordu.
Ve benle jimin de bu duruma cok gülüyorduk.Sonunda kıza acıdım ve
"Jungkook yeter istemiyor işte kız rahat bırak da düzgün bir sekilde yemeğini yesin"Söylediğim sey ise yaramış olucakki sonunda jungkook rahat bırakmıştı kızı...
Yemeğimizi yedikten sonra onlar odalarına bizde odamıza çıkmıştık.
Mayolarımızı giyinip aşağıda buluşucaktık.
"Ya ya ya benim mayom nerede"
Bir yandan Jimin'e bağırıyor bir yandan da mayomu arıyordum."Bilmiyorum shin hye" dedi jimin
Ama mayomu koyduğuma yemin bile edebilirdim çünkü cok emindim koyduğuma. En onemli şeyi unutamazdım.
"Jimin ben koyduğuma eminim sen sonra çıkarmış olabilirmisin?"
"Ya ben karışmadım"
Jimin'i artık tanıyordum hal ve hareketlerinden yalan söylediğini anlıyorudum ve su söylediğini anlayabiliyorum"
"Tamam brn çıkardım"
"Neden"
"Senin mayo ile insanların karşısına çıkmanı istemedigimden"
Bu şimdi beni mi düşünmüştü.
Tamam düşünmüş olabilir fakat ben ne ile yüzücektim onu hiç düşünmemişti."Tamam ben ne ile yüzücem "
"Eşofmanla" jkdndjeisj
" Sen şaka mısın. İstersen pacalarimida katlıyım sanki evde temizlik yapıyormuş gibi ha nasıl olur"
"Senin icin sıkıntı yoksa olur"
Bunların bir şaka olmasını dua ederken sinirimden gülmeye başlamıştım.
"Jimin saçmalama denize mayo ile girilir"
"Ufff tamam alırız yeni bir tane"
"Güzel olsun ama çünkü evdeki cok güzeldi"
"Ve cok açıktı ama"
"Yani olabilir bence"
"Ne olabilir mi?"
"Eveeet"
_______________________________________
Jungkook lar asagida ağaç olmuş bizi beklerken sonunda bizde yeni mayomu alıp jungkook ların yanına geldik. Mayomu ben almak istemiştim fakat jimin bey biraz açık olduğunu söyleyerek almamıştı ve gördüğü en güzel mayo olduğunu soyleyerek bir tane mayo almıştı aslında cokta fena değildi ama benim beğendiğim daha güzeldi.Soo min yüzmeyi biliyormuş daha yeni öğrenmiştik bizde . Aslında yüzmekten korkuyormuş küçükken yaşadığı bir olay yüzünden. O güneşlenmeyi tercih ederken bizde denize girmeyi tercih ettik.
Jungkook ve jimin yüzme yarışı yapacaklardı ben jungkook u tutmak istiyordum ama sonra jimin'in hic taraftarı olmadigindan dolayı ona acıdım ve ondan taraf oldum.
Yarış sonunda jimin kazanan taraf olmuştu.
"Shin hye jimin kazandı şimdi ikiniz yarışıcaksınız "
Dedi jungkookVe bende hızlı yüzdüğümü bildigimden dolayı kabul etmiştim jimin'i yenecektim.
Yazık jimin'in hiç taraftarı yoktu ama benim 2 tane taraftarım vardı ve onların beni desteklemesini hiç boşa çıkarmaya niyetim yoktu.
Jungkook yarışı başlattı ve ikimizde ayni anda siya daldık su an başa baş olduğumuzu duyabiliyordum
Ve sonunda ben geçmiştim ve su an öndeydim
"Hadi shin hye az kaldı"
Bagırışlarını duyabiliyordum ve jimin'in beni geçtiğini de fark edebiliyordum..Ve jimin kazanmıştı ödül olarakta onu yangından öpmemi istemişti ve bende istemsiz bir şekilde kabul etmiştim.
_______________________________________
"Jimin çok yoruldum aqua parka baska bir zaman gitsek "
Jimin kabul etmişti çünkü oda cok yorulmuştuHemen jungkook ları aradi ve bizim gelemeyecegimizi haber verdikten sonra ikimizde uyuduk.
_______________________________________
Aksam yemegimizi yerken jimin'in telefonuna mesaj geldi
Gönderen
Jimin'in babası
Oğlum yarın akşam eve dönseniz iyi olur çünkü bir anda cok önemli bir misafirmiz beni aradı ve buaraya geleceklerini söyledi bende bir davet vermeyi planlıyorum sizinde gelmeniz gerekiyor..Jimin bunlarin hepsinia bana da okuttuktan sonra jungkook lara açıkladık biraz üzüldüler ama mecburduk....
Bir bölümün daha sonuna geldik. Sizleri cok bekletiyorum bunu bildiğim icin de çok üzülüyorum 💜 Umarım beğenmişsinizdir.
Sizcede altaki küçük yıldıza elinizi dokundurmak zor mu?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız sizi seviyorum bir sonraki bölümde gorusmek üzere ^^💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLENMEK Mİ? (PJM)
FanfictionEvlenmek mi? Saka olmalı. Shin Hye hayatını normal bir şekilde geciren bir kızdır.Baba zoruyla evlenene kadar. Hayran kurgu #23