Jiminin ağzından
Kızın evine gelmiştim evi fena değildi ama benim evim gibide olmazdı (ego tavan😂).
Sonra kapıyı çalıp içeri girdim. Babamın beni daha görmediğim bir kızla evlendireceğine inanmıyorumdum bu bir rüya olmalıydı.Bu evliliğide miras için kabul etmiştim çünkü babam evlenmezsem bana mirasından 1 kuruş vermeyeceğini söylemişti bende mecburen kabul etmiştim. Yoksa ben her gece dışarıda olan gece klüplerinden çıkmayan ben mi evlenecektim? asla evlenmezdim. Bu yüzden de babam evlenmemi istiyordu zaten.
Herkes kızın gelmesini bekliyordu. Bende kız nasıl biri diye düşünürken babam yanıma gelip kızın fotoğrafını göstermesiyle ağzımın 2 metre açılması bir oldu.
"Bu bu bu O."
Gözlerime inanamıyordum çünkü bu kız o kızdı."Evet kız bu çok beğendin herhalde."
Hemen kendimi toparladım
" Efendim baba?"
"Diyorum ki çok beğendin herhalde"
"Hı ne demezsin çok beğendim."
Bu tartıştığım gıcık kızdı plan yapıcaktım o kızı hiç görmemişim gibi davranıcaktım.
Shin hye'in ağzından
Evin önüne geldigimde evden sesler geliyordu. Kapıyı anahtarla açıp içeri girdim. Salona geldiğimde yüzü tanıdık gelen bir çocuk gördüm ve bu o çocuktu hatırladım ve hatırlamam ile birlikte ağzım 2 metre açıldı. Gözlerim yanlış mu görüyor diye ovaladım ama bu OYDU O GICIK ÇOCUK.
"Ağzını kapat sinek kaçacak."
Çocuğun bunu demesi ile sinir bir bakış attım. Şimdi dalarım ama sana dua et babamlar var gerizekalı.
" Şey ıııı ilk defa bu kadar çok kişi görüyorum."
Ya ben gerizekalı mıyım bahane buluyum dedim bulduğum bahane yüzyılın bahanesi mübarek . Kesin dalga geçecek bu gerizekalı da.
"Sen okula gittiğine emin misin benim bildigim kadarıyla yeni okuldan gelmen lazım ve okulda da çok kişi olur. Okula gidiyorum diye başka yerlere gitmiyorsun dimi 😂."
"Şey yani bizim evde demek istedim. Ve okula gidiyorum senin bildiğin kızlardan değilim ben."
Nasılmış benim bildiğim kızlar söyle de öğrenelim."
Göz devirip arkamı döndüm. Ve
Durumu biraz olsun toparladıktan sonra hemen ablamön yanına mutfaga gittim." Abla noluyor?
" İçerde ki çocuk varya babam seni onunla evlendiriyor."
2. bir şokla yine ağzım 2 metre yine açıldı.
" Ne ben bu kendini beğenmişle
asla evlenmem."" Vallahi ben bilmem babam seni o çocukla evlendiriyor haberin olsun. Adı da Jimin'miş. İkinci bişey daha söyleyeceğim sen daha çocuğu ne kadardır tanıyorsun hemen kendini beğenmiş olarak ilan ettin?"
Ya ben tanımadığım biriyle hemde bunun gibi kendini beğenmiş birisiyle evlenmem.
"Uzun hikaye orasını boşver sen Abla nolursun bisey yap."
" Valla ben karışmam babam tembihledi sen git ilk önce üstünü değiştir sonra git ellerini öp sonrada gel kahveyi yaparsın."
Ağlayarak yukarı çıktım. Ya ben bunun gibi birisiyle hayatta evlenmem.
Odama geldim yatağımın üzerinde güzel bir sekilde kombinlenmiş kıyafet vardı üzerinde de not vardi."Biricik karıcığım aşağıya inerken giyersin jimin."
Bu çocuk aptal aptal aptal.
Tam üzerimi değiştirirken kapı birden açıldı ve ben yari çıplak bir şekilde kimin geldiğine bakıyorum." Pis sapık ne işin var senin burada çık dışarı. Valla sapık diye bağırırım. hem sen nerden buldun bu odayı. "
Diye bağırıyorum bir yandanda elbiseyi üzerime tutuyordum.
"Aaa karıcım yapma evlenicez zaten o zaman."
" Ne o zamanı ne karıcımı dışarı çık dedim sana."
" Tamam be çıkıyoruz. Seni kapının onunde bekleyeceğim baban ikiniz birlikte inin dedi. Sana çok meraklı değilim zaten."
"Ben sana çok meraklıyım zaten hadi dışarı çık."
Üzerimi giydikten sonra odamdan çıktım . Jimin beni kapının önünde bekliyordu. Kolunu açtı ve gir işareti yaptı bende zorla olsada girdim.
Aşağıya indiğimizde herkes "çok yakışmışsınız" lafları söylerken ben sadece göz deviriyordum. hemen jimin'in kolundan çıkıp annesinin ve babasının yanına gidip selam verdikten, Sonra izin alıp kahveleri yapmaya gittim.
Kahveleri yaparken aklıma bir fikir geldi. Jimine uzatacağımı bol tuzlu ve bol acılı yapacaktım.
Kahveleri yaptıktan sonra aklımdaki fikri uyguladım ve kahveleri alıp içeri gittim.
Geldiğimde jimin yoktu.Tam kahveleri dağıtıyorken jimin geldi ve oda kahvesinini aldı . Herkese dağıttıktan sonra bende kahvemi alıp oturdum ve jiminin kahvesini içeren ki o kadar görüntüsünü merak ediyordum ki bir de ne görüyüm çocuk yudum yudum içiyordu. O yudum yudum içiyorsa tuzlu ve acılı kahve kime gitmişti? Herkesi tek tek kontrol ettim oh kimseye gitmemişti ama galiba tuzlu kahve bana gelmişti. Ya bu çocuk ne ara kahveleri değiştirmişti ve benim tuzlu kahve yaptığımı nerden biliyordu diye düşünmeye başladım ve şimdi aklıma gelmişti. ben geldiğimde bu yoktu herhalde lavaboya falan gitmişti ve benim tuzlu kahve yaptığımı görmüştü. Ulan jimin sen ne yılan çıktın ha. Bu düşüncelerimi babam yarıda kesmisti.
" Kızım kahveni içsene."
"Tamam babacığım içeceğim."
Dedikten sonra bir yudum aldım almaz olayımdım. Sonra hemen izin alıp mutfağa gittim ağzımı falan yıkadım. Tam gidiyordum ki telefonuma mesaj geldiğini fark ettim
"Benimle oynamamalıydın güzelim."
Ya bu benim telefon numaramı nerden biliyor ki... Tabi ya ablammmm
İçeriye geldim ve jimine sinirli bir bakış atıp yerime oturdum."Shin hye kızım gelde kayınbaban ve kayınvaliden ile bir sohbet et."
Başımı sallayarak onay verdim.
Jimini sevmiyordum hatta nefret ediyordum ama ailesiyle konuştukca onlara ısınıyor ve seviyordum.Nişanımızı ve nikahımızı günübirlik yapmıştık ya ne aceleleri vardı bunların belki ben kaçmak istiyordum hiç sormuyorlar.
Babamda zaten bavulumu toplamam gerektiğini jiminlerin evinde kalacağımı söylemişti niye böyle yapıyorlardı bana. Keşke sabah eve gelmeseydim kaçasaydım böyle birşey olacağını bilsem kesinlikle gelmezdim zaten hayatımda artık cok şey değişiyordu ve ben değişmesini istemiyordum...
Yeni bölümle karşınızdayım umarım begenirsiniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın hepinizi seviyorum. Bir sonraki bölüme de görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLENMEK Mİ? (PJM)
FanfictionEvlenmek mi? Saka olmalı. Shin Hye hayatını normal bir şekilde geciren bir kızdır.Baba zoruyla evlenene kadar. Hayran kurgu #23