Korkma anlattiklarim seni hayrete düşürecek hikaye basliyo.ogun arabayla gidiyordum ormanlik yoldan evime gidecekken arabam bozuldu tamir etmeye çalıştım ama olmadi gece gece arabada uyuymazdim biraz etrafa bakindiktan sonra bir kulube gordum isiklari yanikti demekki hala uyumamislardi kulubeye dogru yurudum kapiyi çaldım ve kapiyi tontis 2 cift acti kalacak yerim olmadini arabamin bozuldunu soyledim beni iceri aldilar bana bir oda verlider birde uyarı uyarılari ise karsidaki oda kizimin odasi sakina oraya girme dediler biraz ulktum ve meraklandim bana verdikleri odada istirahat yaptim gece tualetim geldi tuvaletimi yaptim tam odama gidecekken karsidaki odayi gordum ulkerek ilerledim anahtar deliginden baktigimda bir kiz gordum cok tatliydi sallanan sandalyede oturuyordu ceza verdiklerini sandim rahatsiz etmemek icin iceri girmedim odama gittim istirahatima devam ettim bu seferde cok susadim mutfaga su almak icin gittim su ictim gelirken merakima yenik dustum ve karsidaki odanin anahtar deliginden baktim kıpkırmızı bir yer gozukuyordu odasini boyamislar sandim odama gittim . Nihayet sabah olmustu ihtiyarlara tesekkur edip dedimki kiziniza niye ceza verdiniz ama odasinida kırmızya boyamissiniz cok guzel olmus dedim ama demez olaydim ihtiyar bana biz kizimizin odasini boyamadik yillar once oldu olurken sol gozude yerinden cikti dedi o zaman anladimki bir oluyle goz goze gelmisim cok korkmustum arabada tamir olmustu son gazla evime gittim ve bi daha orman gormek istemedim .....
BIR DAHAKI BOLUMDE GORUSMEK UZERE KORKUNC GECELER!!!!