PembeHulk'ınız uzun süredir yoktu, biliyorum yokluğumda çok üzüldünüz! Ama geri döndüm yanımda promosyon olarak BlondeU'yu getirdim!
Kinder Joy'umu yerken bu fotoğrafları gördüm, bu haftanın en iyi günü bugün olabilir... ÇOK GÜZELSİN
Bir çekim için boyatmış saçlarını, fanlar peruk demiş o da beresini çıkartmış. Yani cidden peruk değilmiş! Sarı saçı beğendim ama koyu tonlar hala favorim, üzgünüm Jieun!
Flower Bookmark 2 geliyor bildiğiniz gibi ve kaptan Jieun'a hazır olun.
Arkadaşlar birde bu sarı saç muhabbeti için bazı dedikodular var, beni baya heyecanlandırdı açıkçası. Sarı saçları British yani İngiliz havası taşıyor ve bazıları kullanacağı şarkıların Batı şarkıları olacağını söylüyor. Bilmiyorum gerçek mi, dediğim gibi söylenti bunlar. Fakat sarı saçı neden yapar ki? Saçları yıprandığı için kesen IU, en çok saç yıpratan renk olan sarıyı neden tercih etsin ki?
Ve Flower Bookmark 1 albümünde çekim için sarı peruk takmıştı, fanlarım benle dalga geçecek çok kötü görünüyorum demişti. Yani sarı saçları sevmemişti, hangi güç IU'yu BlondeU yaptı?
Cidden merak ediyorum ama cidden şarkıların İngilizce olmasını çok isterdim! Kafayı yiyorum, bunu ilk yapan Koreli idol IU olacak, gerçi Korece'sini de ilk o yaptı idol olarak ama olsun reoıjwkşrknlw
Umarım İngilizce yapar zaten İngilizce dersleri alıyordu, hem uluslararası anlamda daha çok ilgi çeker.
Albüm cuma günü 6'da yayınlanacak, meraktan deliriyorum. Geçenki albüm bildiğiniz şaheserdi, hatta açıkçası şarkıların orijinal hallerini dinledikten sonra IU versiyonun daha iyi olduğu kanısına vardım. Hatta ve hatta 2015 yılında Zion T. Pierot Laughs At Us şarkısını övmüştü. IU'nun en sevdiği şarkısı olarak seçmişti ve çok iyi bir şekilde aranje edildiğini söylemişti. O albümde benim favorim de Pierot Laughs At Us favorimdir, önermiştim bir bölümde :D Zevkli adam işte.
Her neyse, gidip IU'nun fotoğraflarını likelamam lazım. 22'sine kadar uyandırmayın beni. Aşağıya Pierot Laughs At Us'ı bırakıyorum, hemen izleyin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IU Hakkında
FanfictionIU hakkında bir kitaptır, her sayfasında IU'nun başarıları yer alacaktır bu yüzden çekemeyen kırmızı çarpıya basarsa çok mutlu olurum. Uaena ve Uaena olacaklara ithafen yazılmıştır...