Salut lume! Pentru inceput m-am gandit sa va spun parerea despre aceasta serie minunata de filme. Le-am vazut de cel putin 10 ori, dar nu ma opresc aici!
Parerea mea este ca Harry Potter este un film reusit, il recomand pentru iubitorii de paranormal, magie, etc. Etc.
(Inca astept scrisoarea de la Hogwarts chiar daca nu mai am 11 ani de ceva timp). (Ce ciudat suna "de ceva timp", acum ma simt asa de batrana).
Cel mai mult imi place prietenia adevarata dintre Harry Potter, Hermione Granger si Ron Weasley. Sunt un exemplu pentru noi, isi sacrifica viata unul pentru celalalt.
Sa nu uitam de sfaturile din film. M-au ajutat mult, si inca o mai fac.
Cand ma uit la acest film, sunt in lumea mea, departe de lumea reala si ma simt foarte bine.
Aceasta serie de filme ne invata multe lucruri, dar eu voi spune doar cateva:
• Sa iubim, este foarte important sa ii iubim pe cei din jurul nostru. (Parerea mea)
• Prietenii adevarati vor fi mereu cu tine, indiferent daca in viata ta este soare sau furtuna.
• Nu trebuie sa ceri nimic in schimb atunci cand ajuti pe cineva.
• Viitorul nostru nu depinde de noi, ci de alegerile facute, fie ele bune sau rele.
• Trebuie sa ne acceptam asa cum suntem. Pana la urma, nimeni nu e perfect.
Si lista continua la infinit.Probabil va asteptati sa fac un rezumat al seriei. Dar nu, nu o fac, va las pe voi sa descoperiti lumea fascinanta a lui Harry Potter.
Nu inteleg de ce aproape toata lumea spune ca Harry Potter este doar pentru copiii, acum serios. Mie mi se pare ca filmele si cartile sunt pentru toata lumea.
Daca as face un top al filmelor, va asigur ca pe locul 1 este Harry Potter.
Va rog sa nu ma puneti sa va spun care film din serie imi place mai mult, pentru ca nu pot alege! Toate sunt la fel de fascinante si uimitoare.Personajul meu preferat este Hermione Granger, care este in viata reala si actrita mea preferata. Este un model pentru mine, daca as scrie de ce tocmai ea este preferata mea si nu altcineva, as scrie 3 ani la acest capitol si tot nu as termina.
Cum am auzit de Harry Potter? Ei bine, eram pe clasa a 5-a , eram in biblioteca scolii cautand o carte pe care sa o citesc, si dau de Harry Potter. Am inceput sa citesc prima carte apoi m-am uitat la filmele aparute pana atunci. Am crezut ca daca ma uit la filme, nu mai are rost sa citesc cartile. GRESIT! Total gresit, filmul ia doar cateva parti importante din carte.
Atat pentru primul capitol, sper ca va placut! Este cam scurt pentru ca nu pot exprima in cuvinte ceea ce simt pentru acest film si cat de mult ma schimbat.
Daca aveti idei despre ce as putea scrie in urmatoarele capitole, nu uitati sa imi trimiteti mesaj sau sa scrieti in comentarii!
CITEȘTI
Absolut Tot
Ngẫu nhiênIn aceasta carte voi vorbi despre absolut tot ce imi sta in cale. Voi face topuri si imi voi scrie parerea despre orice. Daca vreti sa imi stiti parerea despre orice sau vreti sfaturi, dati-mi mesaj sau scrieti in comentarii.