Miluji ho. Ani nevím proč. Známe se už asi od školky.
Teď spolu chodíme na střední, ale on se o mně nikdy zvlášť nezajímal. Jednoduše...jsem mu ukradená.
Jsem průměrná holka.
Nemyslím si o sobě, že jsem krásná, učím se celkem slušně, ale já a sport?
To nejde dohromady! Nikdy jsem nebyla sportovně nadaná. Zato on, on vždycky.
Kluk jako on, o mně nemůže mít absolutně zájem. Spoustu večerů jsem strávila představami o něm. O tom, jaké by to bylo být s ním, obejmout ho a říct mu, jak moc ho miluji. Spoustu večerů jsem strávila utíráním slz a posloucháním pícniček.Jediná má opora je moje skvělá kamarádka Sasha. Sashu znám 4 roky. Chodí se mnou třídy, stejně jako James. Oni dva spolu mají skvělý kamarádský vztah. Dalo by se říct, že jsou nejlepší kamarádi. Vždycky jsem jí záviděla ten vztah s ním.
Ve třídě- matematika
,,Sasho, já vůbec nechápu co teď píše na tabuli.."
,,Jak bys taky mohla, když máš myšlenky někde úplně jinde. Po škole půjdeš ke mně domů, já ti to vysvětlím a pak půjdem na drink." Mě i Sashe už je osmnáct, takže můžeme pít. Občas si zajdeme večer na sklenku vína a probereme zajímavá témata. Hlavně teď, kdy už do konce školního roku zbývá jenom měsíc.Učitel zaslechl, že se o něčem bavíme. ,,Neruším vás dámy?" zeptal se nás. ,,Trochu jo" zašeptala Sasha a já ji pod stolem kopla, aby si odpustila svoje připomínky. ,,Tak nám to pojď vypočítat Marry." vyzval mě učitel k tabuli, a já už věděla, že jsem v p*deli.
Po škole jsem zavolala mamině, že dnes přespím u Sashy. Přišli jsme k ní domů, obě jsme odhodily tašky a skočily na postel. Vzali jsme si mobily a začaly projíždět sociální sítě. Facebook, instagram, snapchat a ostatní. Na Facebooku jsem narazila na zajímavou událost v našem okolí. "Párty, dnes v klubu od 21:00,, čtu nahlas. ,,No vidíš, to se nám hodí, půjdem tam!" zakřičela s radostí Sasha. Ale mě se ten nápad moc nelíbil, radši bych šla někam jinam. Někam, kde nebude půlka naší školy a James. Sasha na mně spozorovala ten nejistý výraz. ,,Ale noták! Bude sranda, zatančíme si, něco vypijem a ty se aspoň odreaguješ." přemlouvala mě tak dlouho, až jsem nakonec souhlasila. Vždyť ten jeden večer mě nezabije.
Blížil se večer a my se už museli připravit na odchod. Sasha si oblékla černé šaty a mě půjčila krásné, červené krajkové šaty. Vyrazily jsme. Klub byl přibližně 500 metrů od Sashina domu, takže jsme nepotřebovaly taxík.Na párty
Dorazily jsme asi za 10 minut. Klub byl plný lidí. A spoustu z nich bylo z naší střední školy. Přišli jsme k baru a objednali si 2 drinky. ,,No nazdar Sasho! Tebe bych tu nečekal." zakřičel už poloopitý James. Na mě se samozřejmě ani nepodíval. ,,Pojď někam jinam" prosila jsem Sashu. ,,Ale prosím tě, zůstaneme tu s Jamesem, třeba se dá do řeči i s tebou". ,,O tom pochybuji" zašeptala jsem a napila se svého drinku. A bylo to přesně tak, jak jsem předpokládala. Bavili se spolu a já šla stranou, objednala jsem si už druhý drink. Sasha se na mě párkrát podívala, jestli jsem v pohodě. Ale já nebyla. Přestalo mě to tam bavit, věděla jsem, že sem nemám chodit. Beze slov jsem odešla na druhou stranu klubu, daleko od nich, tak, abych je neviděla. Ubíjelo mě vidět ostatní holky s ním, a vědět za já, na jejich místě nikdy nebudu. No to snad ne. Řekla jsem si sama pro sebe. Přede mnou totiž stála Beth. Ten typ holky, která ma každej měsíc nového kluka, ale kluci po ní stejně jdou, protože je hezká. Já jí nemám ráda, dělá mi ze života peklo, pomlouvá každého a obzvlášť mě. A to jsem jí nic neudělala. Šíří o mně strašné hlouposti a já nechtěla aby mě viděla a všem nakecala že jsem alkoholička protože jsem mela v ruce skleničku. Přiběhla jsem k Sashe, která stála uprostřed parketu a tancovala s kamarádama a řekla: ,,pojď prosím domů, je tu Beth."
Sasha mě vyslechla a šla se mnou domů. Po cestě z klubu jsem viděla něco, co jsem nikdy vidět nechtěla.
ČTEŠ
Miluji tě!
RandomMiluji ho. Znám ho už dlouho. Chodíme spolu na střední. Ale já ho nezajímám. Jsem průměrná holka, nejsem moc krásná, ani sportovně nadaná. Kluk jako on, o mne nemůže mít zájem.