Proč?

19 4 0
                                    

Po cestě z klubu jsem viděla něco, co jsem nikdy vidět nechtěla. Beth chytla Jamese za ruku, přitáhla ho k sobě, objala ho a její rty se pomalu přibližovali k rtům Jamese. ,,Proč!!" zařvala jsem, ale nikdo mě naštěstí neslyšel, protože v klubu byla velmi hlasitá hudba. ,,Proč i jeho? To si nemohla vybrat nějakýho jinýho kluka ktetýho sbalí a za měsíc opustí!?" mluvila jsem na Sashu. Sasha se na mě podívala a klidně řekla: ,,Marry, vždyť ty s ním nechodíš, může ti být jedno s kým se James zahazuje. Pak pochopí co je Beth zač." ,,Já vím že s ním nechodím, ale chápeš! Osoba, kterou nejvíc nesnáším, se líbá s osobou kterou nejvíc miluji."

S brekem jsem se rozběhla ven z klubu, Sasha běžela za mnou a zastavila mě. Zavolala nám taxi, jelikož byla tma a navíc pršelo, a my neměli bundy. Dorazily jsme k Sashe. Rychle jsem vyběhla shody, které vedli do jejího pokoje a skočila jsem na postel. Hlavu jsem zabořila do polštáře a začala jsem brečet. Sasha si sedla vedle mě. Položila mi ruku na hlavu. ,,Neplakej, jdi se umýt a vyspi se, třeba si ani neviděla co si myslíš, přece jenom máš v sobě alkohol. Není jisté že to byli oni dva, já se zrovna nekoukala, tak nevím." snažila se mě utišit. ,,Já vím že to byli oni. Ale proč? Proč se zajímá a takové holky jako je Beth? A ne třeba o mě? To jsem tak hrozná? Co je na mně špatnýho, vždyť já přece nemůžu za to, že nejsem krásná!" křičela jsem do polštáře. ,,Říkáš blbosti, radši půjdeme spát. Ráno si když tak popovídáme."

Sasha mě přikryla peřinou a sama si lehla na druhou stranu postele. Ráno mě strašně bolela hlava. Na Jamese a Beth jsem si ani nevzpomněla. ,,Vstávej ospalče! Snídani si jdi udělat, už je 8 hodin." Už? To si dělá srandu, vždyť já o víkendu vstavam tak v 11 hodin. ,,Co? Já nechci jíst, chci spát.." řekla jsem s ospalým hlasem. ,,Dělej vstávej, udělám ti tu snídani, budu tě čekat v kuchyni." Pomalu jsem se zvedla z postele, chvilku jsem seděla, než mi vůbec došlo že vlastně už nespím. Šla jsem se umýt a sešla jsem dolů do kuchyně. Na stole mě čekali vajíčka a tousty. ,,Děkuji." Řekla jsem po tom, co jsem snědla úžasnou snídani, připravenou mou nejlepší kamarádkou. ,,Ještě že už je víkend a nemusíme do školy, asi bych nezvládla podívat se na Beth.,, dodala jsem. ,,Ajéje, už je to tu. Kámo, ser teď na to, jdem se podívat na nějaký filmy a objednáme pizzu" Ještě že se Sasha nebála říct mi, abych byla zticha. Podívali jsme se na pár filmů a mě v tu dobu, bylo už všechno jedno. Byla jsem se svou nejlepší kamarádkou, koukala se na super filmy a jedla tu nejlepší pizzu na světě.

Miluji tě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat