A doua zi eram acasă în patul meu ,am hotărât că ar fi bine să stau acasă o săptămână pentru că nu arătam bine:))
Uff...cam plictiseală ,azi e vineri ceea ce e bine aș putea ca diseară să-mi chem prietenele ,că tot veni vorba de prietenele mele nu am mai vorbit cu ele ,mă rog o să vorbesc diseară poate dau de ele.
Stând în pat m-am gândit că nu ar fi rău să văd un film pe leptop.
Am căutat filmul Equalize-Puterea dreptăți ,un film extraordinară după părerea mea ,în film este vorba despre pace care este dorita de un bărbat de culoare numit Robert, acesta își caută dreptate ...dreptatea ce și-o face singur ucigând persoanele care îi stau în cale până la ultimul. Trebuie să precizez că nimeni din dușmani săi nu știa cine este ,vorbeau cu el...îl vedeau dar nimeni nu știa cu cine anume vorbeau-vedeau.
În timp ce vizionam filmul aud o bataie ușoară în geam apoi încă una ,ce dracuu!
Mă ridic și mă duc spre geam dând ochi cu un băiat brunet cu ochi verzi ce primea spre mine:
-Bună! mă salută
-Ăă...hei! Ce vrei ?
-Uău...m-ai luat cam tare frumoaso!
-Ăhă...zi ce vrei?
-Păi vroiam să te întreb dacă la tine merge curentul electric.
-Merge ...de ce ?
-La noi nu merge ...știi noi ne-am mutat de curând aici și nu prea știu care e treaba. Știi cumva vreun electrician ?
-Hmm...nu cred că știu.
-Aaa...ok. încheie el vrând să închie geamul
-Stai... continui eu
-Ce e?
-Defapt știu un electrician.
-Serios?
-Da.
-Dă-mi numărul de telefon.
-0737113101
-Ok...mersi.
-Pa.
Uff...e drăguț băiatu .E puțin arogand după părerea mea ,dar na acum a nu trebuie să îl judec înainte să-l cunosc mai bine.Nu trec mai mult de 4 minute că telefonul îmi sună ,privesc spre ecran și văd un numar necunoscut mine.
-Alo!
-Bună seara!
-Hei!
-Am o problemă cu curentul electric, am auzit că vă pricepeți.Ați putea să veniți să verificați tabloul electric ?
-Ah..da desigur ,acum ?
-Dacă aveți timp,e bine.
-Bine peste 20 de minute sunt acolo.Da-ți mi adresa.
După ce îmi dă adresa mă dau jos din pat și îmi caut ceva de îmbracat aleg o bluză neagră și niște blugi albastru închis și mă machez pentru a ascunde vânătăile de pe față cu toate că nu reușesc să le ascund de tot măcar am încercat. Au trecut deja 25 de minute si deabia asteapt să dau ochi cu frumosul meu vecin. Cred că el nu știe cu cine a vorbit la telefon ,dar o să afle acum.După cum ați aflat mă pricep la electricitate mai bine decât un bărbat, e foarte simplu pentru mine...e ca și cu ai juca fotbal și din greșeală dai gol.
Sunt în fața uși băiatului drăgut și apăs pe sonerie după câteva momente ușa se deschide de...către doctor?!
-Bună! Te pot ajuta cu ceva?
-Bună! Ați sunat electricianul și sunt aici .
-Serios ?Ești și electrician ?
-Da domnule doctor.
-Haide intră.
E incredibil,cum dracu să am ca vecin fix pe doctorul ăla drăguț și pe b...stai puțin ce legătură are cu băiatul drăguț?!
-Și i-a zi-mi fratele meu te-a chemat ? Defapt el a chemat un electrician nu pe tine ,nu ?
-Normal că da. Defapt m-a sunat. Stai puțin el e fratele tău ?
-Ăă...da,fratele meu mai mic.
-Aa e mișto să ai frați .
-Tu nu ai ?
-Nu.
-Păcat...după o lungă perioadă de tăcere el adaugă.
-Sunt curios, el de unde are numarul tău de telefon ?
-Păi a batut în geamul meu și mi-a cerut un numar de telefon si i l-am dat pe al meu. râd eu
-Aaa...mișto.El nu știe că tu ești?
-Nu ,nu știe.
-Super,putem râde puțin de el.
-Dar nu o să se supere ?
-Deloc.
-Maxx a venit electrianuu! strigă doctorul
-Era și timpul.
Max coboră și tocmai când ajunge în fața canapeli unde eram eu și doctorul zice puțin derutat:
-Frățioare...ai început să aduci târfe pe aici ?iar eu mă încrunt la el ,apoi îmi dau seama că el nu avea cum să mă vadă deoarece era prea întuneric în casa făra electricitate ce era luminată doar de niste lumânări.Totuși trebuie să comentez după cum sunt obișnuită
-Ăă...scuză-mă ?!
-Da da ,te scuz .tipu mă i-a la mișto dar o să vadă el cu cine vorbește.
-Apropo unde e electricanu ?
-Eu sunt .
-A da ...bună glumă. râde el
-Vorbesc serios!
-Zi frate așa e ?
-Da mă ...și hai nu te mai întinde du-o la tabloul electric să ne repare lumina și după trăncănești,ok ?
-Ăhă bine .termină el convorbirea și pot jura că acum e bonsuflat iar eu mor de curiozitate să văd cum arată în momentul ăsta.
Ajungem la tablou electric pe bâjbâite,observ că o singuranță este arsă.
-Ai o siguranță?
-Ăă..ce ?
-O siguranță deasta...și îi arăt
-A da ,e aici...stai puțin.Pleacă până înspre un dulap și scoate de acolo o siguranța pe care mi-o înmânează.
-Poftim.
O i-au si o pun în locul celei arse.
-Gata.spun și în același timp se aprind toate luminile .Iar eu rămân surprinsă de băiatul care se află acum în fața mea fără tricou și cu niște mușchi de invidiat .Ma uit la fața lui si îi văd aceași fața pe care o am și eu aceași uimire:
-T...
CITEȘTI
Criminala
Teen FictionUn sigur lucru dorește Emma: RĂZBUNARE Pe toți cei care au umilit-o .